Hallintotieteen maisteriksi. Pääaineena rikos- ja prosessioikeus. Sanokaa joku jotain positiivista ja piristäkää päivääni ;) Voiko olla totta, että tämä tutkinto on ihmisten mielestä ihan nolla? Vai onko se vain tämä suomi24.fi porukka...
HTM
4
842
Vastaukset
- HALL.YO
Rikos- ja prosessioikeuden asiantuntijoita tarvitaan aina.
- asenne kohdallaan
Itse aion oikeustaloustieteen tai eurooppaoikeuden HTM:ksi, eli melkein samassa suossa ollaan :D
Mä ajattelen sen niin, että tutkinnon arvo on ihan itsestä kiinni. Ja toisaalta omista opinnoistani voin sanoa sen, että ainakin opiskelen pirun mielenkiintoisia aineita, vaikken koskaan löytäisikään koulutusta vastaavaa ja huippupalkkaista duunia. Eli jotain tyydytystä sentään :) - Oikeustradenomi
Erittäin hyvä tutkinto ja hyvät opettajat. Ainoastaan tutkintonimike on väärä eli se on HTK/HM ja tästä syystä työnantajat eivät tunne sitä ja mitä ei tunneta on epäilyttävää. Esim oikeusnotaari tai varanotaari tai jokun muu mikä kertoo että kysymyksessä on oikeudellinen koulutus ja erkoisosaamista kyseiseltä alalta pitäisi saada nimeksi.
Joensuu on yrittänyt saada oikeustieteellistä nimikettä, mutta ei lakikonsulttien tekemän tutkimuksen mukaan tarvinnut. Nyt Itä- Suomen yliopisto on isompi joten luulisi siltä löytyvän voimaa asian eteenpäin viemiseksi. Tutkinto ei todellakaan ole nolla vaan 10. En usko että konsultilla oli ihan kaikki tarvittava tieto käytettävissä tai sitten.... - työn antaja
Työnantajien pitäisi tutkia opintosuoritusrekisteri, eikä vain tuijottaa siihen, mikä on tutkinotnimike.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 682570
- 622522
- 681742
- 211522
- 201470
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91420- 151332
- 381203
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81147- 251066