Freeport Outlet

Freeport

Onko kokemuksia ko. ostoskeskuksesta Lissabonin ulkopuolella? Kuinka kallis paikka? Kauanko aikaa kannattaa varata, jos kohtuushoppailija? Pysäköinti? Lähinnä olen kiinnostunut merkkiliikkeiden kuten Gantin, Burberryn liikkeistä, kuinka laaja valikoima? Ruokapaikkojen taso?
Kaikista vinkeistä kiitollinen!

4

2125

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • LissuT

Freeportista on kirjoiteltu täällä aiemminkin.

Se on out let eli myytävät tuotteet ovat yleensä hyvin edullisia. Eri valmistajilla on erikokoisia liikkeitä & valikoimia, mainitsemistasi B:llä on isommat valikoimat kun G:llä.

Naisten vaatteita kannattaa käydä katsomassa Ana Sousan liikkeessä, ovat erilaisia kuin muilla suunnittelijoilla.

Minusta ihan minimiaika on 3h ostosaikaa, automatkaan Lissabonista menee väh.30 min /suunta riippuen päivän ajasta ja lähtöpaikasta. Pysäköinti ei ole ongelma, maksuttomia paikkoja on vaikka kuinka paljon.

Ruokapaikat ovat aika huonoja..

• Freeport

Laitetaan vinkit korvan taa..

• eikä vakuuttanut

Käynnissä oli jonkin verran hohtoa, kun ajettiin sen julmetun pitkän sillan yli ja kun menimme bussilla, reissussa oli jonkin verran paikalliselämän makua, vaikka turistejakin tietysti matkassa oli.

Outlet varsinaisesti oli jotenkin pettymys. Itse en löytänyt sieltä mitään ostettavaa, tosin en mikään himoshoppaaja olekaan. Erittäin häiritsevää oli se, että alueella leijui todella paha haju. Jos ymmärsin oikein, alueella on joku tehdas mistä se oli peräisin. Luulin joksikin kemialliseksi tehtaaksi, mutta joku paikallinen kertoi että kyseessä olisi jokin elintarviketehdas (?!). Hajun vuoksi emme nauttineet olostamme ja tosiaan ravintolatarjontakin oli aika surkeaa. En tiedä johtuiko ajankohdasta, jolloin kävimme siellä, mutta ihmisiä oli liikeellä todella vähän, joten ruuan tuoreuskin epäilytti.

• Vivi-Lii

Olen samaa mieltä kuin edellinen. hinnat eivät ole mitenkään halpoja ja muutenkin paikka on kuollut. Vähän ihmisiä ja tarjonta on Out.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sun ja kaivattusi

ikäero? Kumpi vanhempi, m vai n?
      Ikävä
      88
      1567
    2. Kesän odotuksia hyrynsalmella

Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla
      Hyrynsalmi
      12
      1440
    3. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      98
      1390
    4. Katsotko mieluiten

Kaivatussasi mitä?
      Ikävä
      69
      1250
    5. Mikä on ollut

Epämiellyttävin hetki sinun ja kaivattusi romanssissa?
      Ikävä
      116
      1150
    6. Tämän hetken

Terveiset kaivatullesi ⬇️
      Ikävä
      95
      1137
    7. Vieläkö sä toivot

Meidän välille jotain?
      Ikävä
      69
      961
    8. Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan

Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n
      Maailman menoa
      256
      958
    9. Voi Rakas siellä

Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o
      Tunteet
      18
      925
    10. Pidätkö kaivatustasi

Minkä vuoksi erityisesti? Mikä hänessä vetoaa?
      Ikävä
      37
      897
    Aihe