Olen aika huono valitsemaan seinän värejä, vaikka kotona nyt kaikki tikkurilan värilastut, että voisi katsoa mitkä sopii yhteen. Olohuoneen seinät tulevat kuitenkin olemaan keltaisen ja oranssin sekoitus (kaksi maalia, kuviointitekniikalla) Päätyseinän haluan kuitenkin eri väriseksi ja olen ajatellut vaaleaa harmaata tai jontain harmaan sävyä, ehkä isokuvioista tapettia.. Miltähän kuulostaa? Sopiiko edes yhteen? Apuja, neuvoja, ideoita - kiitos!!!
Väreistä
1
375
Vastaukset
- se harmaa!
Mutta älä laita samaan huoneeseen sekä kuviotapettia että kuviomaalausta. Siinä on jo aika vaikea yhtälö. Voi käydäkin, jos sisustaja on taitava, mutta voi tulla ihan kamala, ellei ole.
Harmaastakin saa miljoonaa sävyä, joten kannattaa niiden värilastujen kanssa tutkia käyvätkö kaikki kolme väriä yhteen - siis se oranssi, keltainen ja haluamasi harmaa. Jotain kaunista valkoistakin olisi hyvä olla raikastukseksi. Vaikka verhoissa, sohvassa, kaapeissa tms., jos et halua lisätä valkoistakin seinille.
Tutki myös miltä nämä seinävärit näyttävät huonekalujesi taustana. Väärän väriset seinät voivat "tappaa" huonekalusi ja verhosi. Oikean väriset seinät taas herättävät muun sisustuksen eloon.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 682550
- 592492
- 681732
- 211512
- 201450
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91400- 151312
- 381183
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81127- 251056