Kesän lopulla olisi häät tulossa ja järjestelyt muuten kohdillaan, mutta ongelmana on että en mistään löydä sopivia kenkiä.
Olemme mieheni kanssa melkein saman pituiset, (itse n.165cm, hän hilkun alle 168cm) ja siksi en haluaisi häihini laittaa korkokenkiä, jotten olisi pidempi kuin hän. Normaalipäivinä kyllä käytän korkeitakin korkokenkiä, mutta tällöin mieheni ei halua kulkea vieressäni sillä häntä nolottaa oma lyhyytensä. Hääpäivänä haluaisin meidän molempien olevan iloisia, ilman että hänen täytyisi häpeillä yhtään :)
Eli siis hakusessa kauniit, kohtuuhintaiset, ei-korottomat hääkengät.
Asiallisia vastauksia ja auttavaisia ihmisiä kaivataan :) !
korottomia korkokenkiä??
bride-to-be-Suzie
1
366
Vastaukset
- apua täältä..
Mitäs jos ostaisit häihisi kengiksi ballerinat? Niitä löytyy kauniisti koristeltuja ja valkoisia ja vaikka minkälaisia. Ainakin pääkaupunkiseudun hääliikkeissä on myös korottomia juhlakenkiä ja jopa häätennareita. Joten jos huumorintajua riittää niin noita tennareitakin voisi harkita. Minä ainakin päätyisin tilanteessasi niihin ballerinoihin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 881537
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla101410- 851344
- 691230
- 1151119
- 751001
- 69941
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n255930Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o18885- 34856