Eli kun menen TF2:ssa hahmon hallinta ja asetukset, näyttää "Varustelasti ei saatavilla - Steamiin ei voitu muodostaa yhteyttä" tai jtn. sinnepäin. Mitenhän tämän saisi korjattua? Eli siis käsitykseni mukaan en voi saada uusia aseita/kykyjä hahmoilleni tällä hetkellä :S
Team Fortress 2, Steam-ongelma
6
1097
Vastaukset
- sfds
oot varmaa offlines steamis ,laita se onlineen
- vailll
Kaksi asiaa:
1. Tuo vika johtuu servusta yleensä. Sillon ku mulla tulee tuo ongelma niin kaikilla samalla servulla olevilla on sama ongelma. Korjaantuu muuten itsestään.
2. Vaihda Steam englanniksi nii saat heittää errorit vaan googlee ni löytyy vastaukset.
kiitos ja kuittaus- Repairs
Mun ongelma: Meen TF2 johki servuu, nii sit tulee joku Hl2 exe tuote on suljettava.. lähetä microsoftille virheraportti. Mikä vittu ongelmana? Tulee jopa palomuuri poissa kanssa.
- pwas
Joo eli kun meen TF2 muuten toimii mutta ei oo internet yhteyttä eli ei pääse pelaan ei ees harjotuksiin tai mihinkään.Jos joku tietää miten sen saa korjattua ni laittaa tänne vaa
- helppii?
minulla taas on ongelma, että en pysty pelaamaan sitä ollenkaan. rekisteröidyin juuri steamiin, olen vahvistanut sähköpostiosoitteen ja ladannut steamin koneelleni. Silti, kun yritän pelata sitä se vain valittaa: Onko sinulla Steam? Sinun on asennettava Steam ennen kuin voit saada kohteen Team Fortress 2. Asennutin Steamin, mutta kun painan "Kyllä minulla on steam (avaa steam)" ei tapahdu mitään
- apua tarvitseva
mä meen tf niin se ei aukee mitä voin tehä????
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista937639- 1055522
- 2664738
- 494673
- 653392
- 502768
- 582457
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222408Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292372- 412244