Jeep

jllllk

Patriot kiinnostais diisselinä. Ainoa huolen aihe on kuinka siinä tarkenee pakkasella.

8

1113

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • bensakoneella

niin ei tarvitse palella.

• jllllk

on mulle järkeväpi vaihtoehto. Kävin bensamallia koe ajamassa ja siinä tarkeni aivan mukavasti vaikka pakkasta oli -27 C. Diisselin omistajat antakaa kommentteja auton lämmityslaitteesta.

• KJ
        jllllk kirjoitti:

on mulle järkeväpi vaihtoehto. Kävin bensamallia koe ajamassa ja siinä tarkeni aivan mukavasti vaikka pakkasta oli -27 C. Diisselin omistajat antakaa kommentteja auton lämmityslaitteesta.

Minulla Jeep KJ 2.8 crd ja ei ole vilu tullut. Mielestäni lämpenee nopeammin ja lämpimämmäksi kuin edellinen autoni VW Touran tdi. Myös penkin lämmitin on äkäinen (siinä tosin puutteena ainoastaan on/off asennot). Minulla myös Webasto, jota ei ole tarvinnut käyttää ajon aikana. Kannattaa vilkaista sivustoa:
        http://www.fjdc.org/bbs/ sieltä löytyy hyvin juttua Jeepeistä ja myös Patriot mallista.

• patrikojootti

Itsellä patriot vm 07 ja hyvin tarkenee... Ei ole webastoa eikä muutakaan ja on tosi lämmin auto.
      Uskallan suositella!

• Jeepman

Hyvin olen pärjännyt 08-diesel Patriotilla tänäkin talvena vaikka pakkasia on pidellyt. Lämpö riittää hyvin
      parinkymmenen pakkasasteen pahemmallakin puolella kunhan kone ensin lämpiää. Ensikilometrit ilman webastoa on hiukan viileät mutta niinhän se tuppaa olemaan vähän joka pirssillä. Mutta kunhan koneen saa lämpimäksi niin kyllä tarkenee. Erityisen plussan annan siitä kuinka hyvin lasit autossa pysyy puhtaina. Lisäksi vaihteet, kytkin ym. eivät paljon pakkasesta välitä, toimivat yllättävän kevyesti ilman tahmeutta aina ensimetreistä alkaen.

Meno on vakaata ja mukavaa..suosittelen kokeilemaan. Jaa niin...36 tuhatta takana ilman ainuttakaan ongelmaa. Jeepin laatu ollut ainakin tähän asti todella hienoa...pelaa kuin junan vessa ;)

• jllllk

vastauksista. Kävin eilen kuolaamassa paikallisessa liikkeessä uutta patriottia. Auto tulee koeajoon tässä lähi päivinä ja on diselkoneella varustettu, joten pääsee koeajolle testaamaan.
        Ainoa juttu tässä vaan on se, että olen vannoutun Saabisti, joten on vaikea luopua nykyisestä autosta....=)) Jeep on kuitenkin perinteinen merkki ja niitä ei tule joka kadunkulmassa vastaan, joten siinä on jotain samaa kuin saabissa. Patriotin muotoilu on kanssa onnistunut. Jaappanilaiset ei innosta ollenkaan....Eli kyllä se jeep on jos päädyn vaihtamaan.

• jakua
        jllllk kirjoitti:

vastauksista. Kävin eilen kuolaamassa paikallisessa liikkeessä uutta patriottia. Auto tulee koeajoon tässä lähi päivinä ja on diselkoneella varustettu, joten pääsee koeajolle testaamaan.
        Ainoa juttu tässä vaan on se, että olen vannoutun Saabisti, joten on vaikea luopua nykyisestä autosta....=)) Jeep on kuitenkin perinteinen merkki ja niitä ei tule joka kadunkulmassa vastaan, joten siinä on jotain samaa kuin saabissa. Patriotin muotoilu on kanssa onnistunut. Jaappanilaiset ei innosta ollenkaan....Eli kyllä se jeep on jos päädyn vaihtamaan.

ostettiin uusi patriotti ollaan tyytyvåisiä.jos lämppäristä kiinni kauppa eipätossa kaupassa korvaava vepasto paljon paina.jos eisitten tarvitse lohkolämmitintä ostaa.

• Toyoda-Jeep Man

" Erityisen plussan annan siitä kuinka hyvin lasit autossa pysyy puhtaina. "
        Mielenkiintoista! Itsellä nimittäin juuri tuo on ongelmana Patriotin kanssa (bensa). Muuten auto on pirun lämmin ja tosiaan ne penkinlämmittimetkin ovat todella tehokkaat (HI-asennosta voi nopeasti vaihtaa LO:lle), mutta sivuikkunat tuntuvat huurtuvan vähän väliä. Raitisilmasuodatin on vaihdettu, joten sen tukkoisuus ei voi olla syy.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      46
      5287
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      531
      1812
    3. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      77
      1100
    4. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      359
      1018
    5. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      77
      953
    6. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      53
      931
    7. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      59
      870
    8. Kaikkia ei voi miellyttää

Eikä ole tarviskaan. Hyvää huomenta ja mukavaa perjantaita. 😊❄️⚜️✌🏼❤️
      Ikävä
      228
      824
    9. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      50
      813
    10. Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa

Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses
      Haapavesi
      58
      748
    Aihe