Minulla on n. 70-luvulla hankittu vanha steroa paketti johon kuuluu myös levysoitin (nopeudet 33 ja 45) ja tästä on ''perskaantunut'' eli haperoitunut tuo levylautasta pyörittävä hihna. Se on tullut heitettyä aikoinaan pois ja nyt olisi taas tarkoitus aina välillä soitella vanhoja levyjä. Mutta mistähän mahdollisesti saisi hankittua siihen uuden hihnan, tai olisiko vinkkejä ''tee se itse'' puuhasteluun, kun ei oikein nuo kumilanka viritelmät tunnu toimivan. Lautasessa on noin 1cm kaulus johon se laitetaan, ja sitten tietenkin pieni akseli mikä sitä pyörittää. Varmaan on jokin pysyvä materiaali josta sen voisi vaikka väsätä, joten voisiko joku vihjaista, niin pääsis taas vanhoja levyjä pyörittelemään. Kiitos etukäteen vaivannäöstä.
Levysoittimen levyn hihna
Taas soittelemaan..
2
1080
Vastaukset
- niin kerta.
googlella löytyy ja alemmista viesteistä myös.
- Hihna
Taas tuli paljastettua tyhmyytensä, googlettamallahan tosiaan löytyi tietoa asiasta. Ei taas heti tullut mieleen tuo mainio tietolähde. Hyvä kun herättelit minut.
Moron !
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 682620
- 622572
- 681762
- 241587
- 201510
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91450- 151362
- 381213
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81167- 251096