Miksei hyviä esiintyjiä arvosteta?

en ymmärrä

X Factorissa pääsee näköjään jatkoon pelkällä ulkonäöllä, ilmeisesti millään muulla ei oo mitään väliä. Riittää, että on nuori ja nätti, niin jatkopaikka varmasti irtoaa, olipa sitten laulutaito mitä hyvänsä. Ja tämän takia sitten kaikki semmoiset kärsivät, jotka oikeasti osaavat laulaa ja esiintyä. En voi ymmärtää, että miksei siellä sitten päästetä jatkoon sellaisia, jotka osaavat oikeasti laulaa ja ensiintyä hyvin, kuten esimerkiksi tässä videossa.

http://www.youtube.com/watch?v=oyNJYbjaEyw&feature=related

Toi laulaa mun mielestä ainakin aivan älyttömän hyvin, en voi ymmärtää, että miksi ei päässyt jatkoon. Tämä on ollut ylivoimaisesti paras tähän mennessä. Mun mielestä ois ainakin pelkästään hyvä vaan, että Suomen seuraava laulajatähti olisi hieman vanhempaa ikäluokkaa. Suomessa on teinitähtiä jo aivan tarpeeksi, niitä mahtuu nykyään jo kolmetoisita tusinaan. Eikö se olisi pelkästään hyvä, jos seuraava supertähti olisi hieman kokeneempaa kaartia? Itse ainakin henkilökohtaisesti toivon, että koko kilpailun voittaja tulisi siitä 25v ja vanhemmat sarjasta.

1

253

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tyttö^^

Kun tuomarit eivät tajuu laulamisesta mitään niin tulos on sitte tämä.
      Ne huonot laulajat jotka on päässy jatkoon tulevat pettymään pahemman kerran kun heidän levyjään aletaan myymään xD
      siinäpähän Rennellä ja Lindalla on vähän selittämistä valitsimilleen kilpailijoille jotka floppaavat levymyynnillä 100 % varmuudella.
      Eiköhän sitte aleta panostamaan tähän laulukilpailuun enemmän ja ne tuomarit vois oikeesti vaihtaa sellaisiin jotka tajuu laulamisesta jotai ja osaa antaa rakentavaa kritiikkiä eikä vain tokaise "surkeaa" te tiiätte ketä tuomaria tarkotan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      68
      2650
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      62
      2582
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1772
    4. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1597
    5. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1520
    6. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      9
      1460
    7. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      15
      1372
    8. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1223
    9. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      8
      1177
    10. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      25
      1096
    Aihe