Mieheni on latino ja pykkää kovasti lapsista. Meillä on molempien aikaisemmista liitoista lapsia ja yhteisiä 2 elikkäs aika iso perhe. Nuorimmainen on vielä alle 1 v. Mies on saanut päähänsä, että haluaa lisää lapsia ja minä en taas ole kovinkaan innostunut asiasta, ihan ajatellen omia jaksamisresursseja ja rahaa jne. Tavallaan minulla ei ole mitään kovin paljoon asiaa ´vastaankaan.
Olen vedonnut raha ym. asioihin, että ne pitäisi olla paremmalla mallilla jne.
JA onhan niitä lapsia kiva siittää maailmaan, kun minä ne sitten hoidan.... No kyllä hänkin hoitaa,mutta minulla on päävastuu lapsista.
Koemuksia?
miehen vauvakuume
lattarilainen
1
513
Vastaukset
- --------------------
Jos kerran olet teillä päävastuussa lapsista, niin eikös sinun tuntosi paina eniten? Eli sinun sanasi on laki. En lähtisi sinuna hankkimaan lisää lapsia, jos ei tunnu siltä, että aivan ehdottomasti sellaisen haluaisit.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 743062
- 742944
- 681852
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä191772- 271681
- 241667
- 201640
- 481317
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91299Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi311295