eiköhän otsikko kerro mistä on kyse :D Olen aina miettinyt miten kuljetatte talvella chinsunne uuteen kotiin kun on niin kylmä :D Etenkin jos on pitkä automatka siinä välissä. Autossa lämmöt täysillä ja pikku karvapallo pahvilaatikossa vai? Joo oon tälläsissä ihan tyhmä kun ei kukaan ole tuota asiaa valaissut (:
Kuinka kuljetatte kotiin uuden tulokaan ensinäkin talvella :D
4
429
Vastaukset
- abccd
Kannattaa ostaa ihan kunnon kuljetusboxi (esim. eläinkaupassa myydään niitä läpinäkyviä kannellisia) ja siinä kuljettaa. Boxin voi suojata peitteellä, ettei eläin saa vetoa tai kylmää. Kannattaa kuitenkin varmistaa, että ilma kulkee boxiin sopivasti. Liian kuuma ja tukala paikka ei myöskään ole hyvä. Pahvilaatikosta saattaa tulla hyvinkin äkkiä läpi, kaikki jyrsijät kun tykkäävät nakerrella.
Kannattaa seurailla chinchillaa kuljetuksen aikana. Punaiset korvat kertovat, että eläimellä on kuuma.- A
Juuri näin, ehdottomasti oma kuljetuslaatikko hankitaan ennen eläimen kotiin tuloa. Meillä chinchilla matkaa kaikki reissunsa kankaalla suojatussa omassa kuljetuslaatikossa.
- Mjau_.
A kirjoitti:
Juuri näin, ehdottomasti oma kuljetuslaatikko hankitaan ennen eläimen kotiin tuloa. Meillä chinchilla matkaa kaikki reissunsa kankaalla suojatussa omassa kuljetuslaatikossa.
meillä pojat matkustivat paffilaatikossa, eivät jyrsineet kun jännitti ja pelotti vähän..
- accd
Mjau_. kirjoitti:
meillä pojat matkustivat paffilaatikossa, eivät jyrsineet kun jännitti ja pelotti vähän..
Jatkoa varten kannattaa kuitenkin hankkia kunnon kuljetusboxi. Esim. eläinlääkärireissut sujuvat paljon mukavemmin kunnon boxissa, johon voi laittaa kuiviketta ja heinää mukaan. Eikä sitten pääse sitä vahinkoa tapahtumaan ainakaan niin suurella todennäköisyydellä, kuin pahvilaatikon kanssa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 881587
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla151471- 981390
- 1191285
- 691260
- 1161150
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n258987- 69971
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o18935- 37917