Voisko joku viisas infota hieman, että miten disney storesta voi ostaa tänne suomeen leluja. Ja miten maksaa. Yritän kirjautua, mutta kun tuo englannin taito on aivan hukassa ja nyt kyselee näitä: Personnel ID Number and Portal ID. Mitä hemmettiä nuo tarkoittaa. Ja voiko sieltä yleensä tilata ilman luottokorttia. Ei löydy kuin Visa elektroni ja ilman luottoa!
Ohhoh ko olen tyhmä!
Disney store
4
795
Vastaukset
- Disney for ever
Ilman luottokorttia ei onnistu, itse olen kyllä tilannut useasti. Englannista kun tilaat niin ei mene tullia, jos tilaat US-sivuilta niin maksat tuontitullin.
- äärettömän pölö
Visa electronilla ja usasta tuli tilattua. No menkööt nyy sit tulli maksut, ei tullu kovin kallista siltikään! Pitänee katsella sitä englantia, en sellasta taas hokannutkaa ollenkaa, tyhmä kun olen :D
- kristay
no joten kuten joten en tiedääää
- hrehbsrehne
Voisiko joku sivulta jotain tilannut tai hyvän kielitaidon omaava kertoa järjestyksessä, mitä teette sivulla kun tilaatte sieltä tuotteen?
Eli ensin siis laitetaan tuote ostoskoriin, mutta mitä sen jälkeen?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 692683
- 632624
- 681782
- 241607
- 201540
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91470- 151382
- 381233
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81197- 251106