Olen dieetillä litkinyt tuota. Maistuu aika hyvältä ja hinta on halpa. Kuinka moni muu juo tuota?
Lidlin Cola Zero
4
460
Vastaukset
- mies730
lapset juo makeita limuja. vesi on parasta dieetillä ja muutenkin.
- Hyvää colaa
Tuli pari viikkoa sitten ensimmäistä kertaa ostettua tuota. Täytyy sanoa että on omaan makuuni parasta light colaa mitä olen koskaan juonut. Parempaa kuin Pepsi Max tai Coca Cola zero/light.
Maku on hyvä, hiilidioksidi pysyy hyvin pidemmänkin aikaa avauksen jälkeen jääkaapissa olleessa juomassa ja ei ole mitään ihmeellistä jälkimakua. Samoin makeusaste on hyvä, kun en pidä kauhean makeista enkä käytä sokeria, makeisia yms. ollenkaan - hjk769gf
Miksi haluat rei'ittää aivosi vapaaehtoisesti makeutusmyrkyillä?
- idiootit..
Jos haluaisin syödä hiirenmyrkkyä, niin ostaisin sitä suoraan kaupasta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1043394
- 883083
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä201933- 691906
- 381867
- 211741
- 241687
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi341439Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91349- 481337