Hei kaikki kotimaan aikuiset adoptoidut!
Olen ryhtynyt työstämään uutta kirjaa ja haastateltavikseni etsin tällä kertaa kotimaisia aikuisia adoptoituja. Haluan tällä tavoin päästää teidät vihdoin ja viimein ääneen, ilmeisesti on jo korkea aika! Työskentelen samaan tapaan kuin Sydämistä syntyneiden parissa. Laadin kysymykset, joihin te vastaatte. Voitte myös tuoda esille muita itse tärkeiksi katsomianne näkökulmia. Toivoisin löytäväni haastateltavikseni adoptoituja myös ns. vanhemmalta ajalta, 1940-50- ja 1960-luvuilta, sillä näitä tarinoita uskoakseni on tallennettu kaikkein vähiten mihinkään. Myös miesten kokemukset olisivat erittäin tervetulleita. Olet sitten adoptoitu minä vuonna tahansa, ota rohkeasti yhteyttä, jos kokisit mielekkääksi kertoa tarinaasi myös muiden nähtäväksi. Muutan kaikkien haastateltavieni henkilöllisyydet kirjaan yksityisyyden suojaamiseksi. Tarinastasi ei myöskään tarvitse käydä ilmi missä päin olet syntynyt ja asut tällä hetkellä, ellet näin halua. Tärkeintä on, että koet yhteistyömme ja avautumisesi mielekkääksi. Työskentelyn sujuvuudeksi sinulla tulisi olla käytössäsi sähköposti. Muutoin voit asua missä päin Suomea tahansa.
Jos haluatte kurkistaa Sydämistä syntyneisiin, se onnistuu seuraavasta osoitteesta: www.violettienkeli.suntuubi.com
Jos haluat antaa kirjaani haastattelun, ota yhteyttä joko soittamalla tai sähköpostilla!
Yhteystietoni:
Mervi Hänninen
puh. 044 960 8932
s-posti: mervi1973@gmail.com
Ystävällisin adoptioterveisin Mervi
Kotimaan aikuiset adoptoidut: kirjaan haastateltavaksi?!
Mervi Hänninen
0
414
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e651977- 1041901
- 1441649
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla151641- 1031609
- 851587
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n2851357- 1191289
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o241160- 701132