Harmittaako surkimus?

Ukki222

Mitä Lukolla itseasiassa on? Perinteitä kiekkokaupunkina? Turussa, Porissa ja pääkaupunkiseudulla niitä on 100 x enemmän. Onhan Raumalta tullut kautta aikojen kuuluisia pelaajia? Juu... Keinosen Mölli ja Iki-Eepi. Mölli oli kuuluisa Tampereella syntynyt Ruotsin tappaja 1965 kotikisoissa. Juniorityö tuottaa lahjakkaita junioreita liukuhihnalta? No... Tänä vuonna A-junioreilla menee hiukan paremmin, muut rämpii. Naapureista löytyy 4 x määrä porukkaa ikäkausi maajoukkueista, jotka ottavat jo vastuuta edustusjoukkueessa. Huima monialainen talkoohenki? Ilman siivousfirmaa olisiko tuota eeppistä rahanupotuskaivoa edes olemassa? Todennäköisesti Suomi-sarjassa RY pohjalta.

"Legendojen luistimenjäljissä

Tule tutustumaan raumalaisen jääurheilun värikkääseen historiaan ja uppoudu legendojen saavutuksiin Raumalaisen jääurheilun perinnetilassa, joka sijaitsee Foster´s -ravintolan vieressä, jäähallin ylimmässä kerroksessa.

Perinnetilassa on esillä kymmenittäin ainutlaatuisia esineitä ja muistoja raumalaisen jääurheilun alkuvaiheista aina vuoden -63 mestaruustunnelmiin ja 90-luvun pronssivuosiiin saakka."

Raumalla on siis "jääurheilun" Mekka.

"Siivous- ja kiinteistönhuoltoyritys RTK-Palvelu kuuluu samaan konserniin Rauman Lukon kanssa, ja se on viime vuosina maksanut jääkiekkoseuran taloudellisia tappioita."

Bisnes kukoistaa ja menestystä tulee? 20 vuotta finaaleista?

1

435

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Lukko osaa Ässät ei

Se on nyt fakta, että porilaisuus on Ässien pelistä aikapäiviä sitten hävinnyt, niinkuin karhu-olut kaupungista. Neitikiekkoa pelaillaan ja taas tänä vuonna karsintasarjassa. Olen Ässiä kannattanut reilu 40 vuotta ja ollut katsomossa kun viimeinen mestaruus voitettiin. Olen jatkossakin, mutta homma on silti b-luokkaa. Jos olis edes se siivousfirma joka pumppais rahaa, mu ei ole sitäkään.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      74
      3052
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      71
      2921
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1842
    4. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      19
      1772
    5. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      27
      1681
    6. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1667
    7. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1640
    8. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      48
      1317
    9. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1293
    10. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      9
      1289
    Aihe