Mitä Lukolla itseasiassa on? Perinteitä kiekkokaupunkina? Turussa, Porissa ja pääkaupunkiseudulla niitä on 100 x enemmän. Onhan Raumalta tullut kautta aikojen kuuluisia pelaajia? Juu... Keinosen Mölli ja Iki-Eepi. Mölli oli kuuluisa Tampereella syntynyt Ruotsin tappaja 1965 kotikisoissa. Juniorityö tuottaa lahjakkaita junioreita liukuhihnalta? No... Tänä vuonna A-junioreilla menee hiukan paremmin, muut rämpii. Naapureista löytyy 4 x määrä porukkaa ikäkausi maajoukkueista, jotka ottavat jo vastuuta edustusjoukkueessa. Huima monialainen talkoohenki? Ilman siivousfirmaa olisiko tuota eeppistä rahanupotuskaivoa edes olemassa? Todennäköisesti Suomi-sarjassa RY pohjalta.
"Legendojen luistimenjäljissä
Tule tutustumaan raumalaisen jääurheilun värikkääseen historiaan ja uppoudu legendojen saavutuksiin Raumalaisen jääurheilun perinnetilassa, joka sijaitsee Foster´s -ravintolan vieressä, jäähallin ylimmässä kerroksessa.
Perinnetilassa on esillä kymmenittäin ainutlaatuisia esineitä ja muistoja raumalaisen jääurheilun alkuvaiheista aina vuoden -63 mestaruustunnelmiin ja 90-luvun pronssivuosiiin saakka."
Raumalla on siis "jääurheilun" Mekka.
"Siivous- ja kiinteistönhuoltoyritys RTK-Palvelu kuuluu samaan konserniin Rauman Lukon kanssa, ja se on viime vuosina maksanut jääkiekkoseuran taloudellisia tappioita."
Bisnes kukoistaa ja menestystä tulee? 20 vuotta finaaleista?
Harmittaako surkimus?
Ukki222
1
435
Vastaukset
- Lukko osaa Ässät ei
Se on nyt fakta, että porilaisuus on Ässien pelistä aikapäiviä sitten hävinnyt, niinkuin karhu-olut kaupungista. Neitikiekkoa pelaillaan ja taas tänä vuonna karsintasarjassa. Olen Ässiä kannattanut reilu 40 vuotta ja ollut katsomossa kun viimeinen mestaruus voitettiin. Olen jatkossakin, mutta homma on silti b-luokkaa. Jos olis edes se siivousfirma joka pumppais rahaa, mu ei ole sitäkään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 743052
- 712921
- 681842
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä191772- 271681
- 241667
- 201640
- 481317
- 381293
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91289