Kuulin tällasesta festarista? Kokemuksia? kannattaako?
Sziget Festivaali-Unkari
4
665
Vastaukset
- Suede
Jos tämä on se jookoskookos firman järkkäämä reissu niin on kuulemma ihan huippu. Kaverini on ollut matkalla (bussilla) kahdesti ja kehuu sitä ihan hirveästi, jos siis festaritelttailubussimatka-fiilistä löytyy.
- sussu
todella upeeta jos olet festarityyppi niin tämä on nähtävä! ja jookoskookoksella hyvä paketti tarjolla. Käy kattoon www.jookoskookos.com
- dudi
Kannattaa. Viikon non-stop juhlat. paras asia koko Unkarissa
- anna_vi
Moikka!
Festari on aivan mahtava! Musiikkia löytyy jokaisen makuun, koska kirjo on niin iso. Olin viime vuonna siellä ja tänä vuonna meen ehdottomasti kans tosin aion mennä sinne yhen firman stoketravel.com kautta, aivan huippu meininkiä ja ne tarjoo majoituksen ja osan kuljetuksista paikan päällä. Oon ollu Running of the Bulls tapahtumassa niiden kans pari vuotta sitten ja oli niin hauskaa, suosittelen ehdottomasti! :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 881567
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla121440- 981390
- 691250
- 1161150
- 951137
- 69961
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n256958Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o18925- 37897