vinon yläpohjan tuulensuojalevy

r4kentaja

Kattotuolien väli k900, tuulensuojalevyt 120cm X 270cm tai pidempi, leveys kuitenkin tuon 120cm. Jos levyn pistää kattotuolien väliin pituussuunnassa, levystä pitää ottaa ~30cm suikale pois ja se saattaa helposti katketa. Jos levyn pätkii ~90cm pätkiin ja laittaa sivuittain, hukkaa tulee vähemmän, mutta saumoja enemmän. Miten kannattaa tehdä? Jos pitkittäin halkaisee, suikalepaloille saattaisi löytyä käyttöä.

8

3504

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ?++?????

tunkee ne sinne väliin, eikö voi kiinittää suoraa puuhun, ja koolata päälle?

• TI-mies

Huomattavasti mukavampi laitella niitä 90 sentin mittaisia paloja kuin taiteilla sen 270 pitkän levyn kanssa. Jos on kaksi laittamassa, silloin ei ole niin väliä kun toinen pitelee ja toinen naulaa.

• kirves&miäs

sitähän mä vähän aattelinkin..ite olen levyttäny autotallin katon täysillä gyprok levyillä, ilman levynostinta, siis käsipelillä, tollaset tuulensuojalevyt on lastenleikkiä sen rinnalla.. vaan oonhan kires ja miäs, vaikka yhteen kirjottas.

• PL+

Katkaise levy alle 90 cm (siis kattotuoliväliin poikittain sopivaksi). Silloin levy on helpompi asentaa ja yhdestä levystä saa enemmän levytettyä pintaa: 3x1200 mm = 3600 mm. Jos käytät esimerkiksi Gyprocin 9 mm paksua tuulensuojalevyä, niin siihen saa saumoihin asennettavaksi muovisia saumalistoja. Niiden avulla saumoista tulee tuulenpitäviä ja ne on helppo sekä nopea asentaa levyjen saumoihin.

• r4akentaja

En tiennyt noista saumalistoista, hyödyllinen tieto, paljon kiitoksia!

• r4kentaja
        r4akentaja kirjoitti:

En tiennyt noista saumalistoista, hyödyllinen tieto, paljon kiitoksia!

en löytänyt netistä lisätietoa, katsoin knaufin ja cyprocin sivut. Mistä saisi lisätietoa noista tuulensuojalevyjen saumalistoista?

• r4kentaja
        r4kentaja kirjoitti:

en löytänyt netistä lisätietoa, katsoin knaufin ja cyprocin sivut. Mistä saisi lisätietoa noista tuulensuojalevyjen saumalistoista?

Kuka noita tekee ja myy?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      69
      2733
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      63
      2664
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1792
    4. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1627
    5. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1550
    6. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      9
      1480
    7. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      15
      1392
    8. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      46
      1234
    9. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1233
    10. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      8
      1197
    Aihe