Afterlife

Afterlife is real

1

555

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • qawer

Kovin oli vieraan kielistä tuo puhe joten en voinut katsoa ( sen verran surkea vielä tämä yhteys että hieman pätkiikin ) . Anteeksi .

Mutta kerronpa tässä joutessani oman käsitykseni :) jos se vaikka antaisi sinulle ajatuksia :) .

Ihmisessä on kalevalan mukaan kaksi henkeä maallinen ja taivaallinen . Maallinen luonnollisesti kuolee ja hajoaa maahan kun taas taivaallinen tuo kirkas ja hohtava ja ikuisesti oleva :) (sanahelinää ... ) alkaa läpi käymään puhdistus prosessia . Jos se on tarpeeksi voimakas siihen, tietenkin joissakin harvoissa tapauksissa ihmisen henki on niin tukahdutettu että se jää maahan vangiksi, mutta ei siitä sen enempää . Joka tapauksessa kun maallinen kuolee poies niin taivaallinen puhdistuu ja kokee kaiken erilailla eli hengen näkökulmasta .

Kaikki positiiviset asiat tulevat ihmiseen ja vahvistavat häntä läpikäymään ne negatiiviset näkökulmat ja kokemukset mihin hän on jäänyt kiinni . Tässä vaiheessa olisi tärkeää pystyä antamaan anteeksi itselleen ja unohtamaan kaikki maalliset himot ja halut, tarpeet ja toiveet . Muuten joutuu niiden sitomaksi eikä pääse niin lähelle jumalaa vaan joutuu ehkä joissakin tapauksissa tulemaan tänne takaisin .

Sitten tulevat negatiiviset kokemukset, teot ja tavat jotka pyrkivät kiskomaan ihmisen takaisin maahan ja sen elämään, sanovat että katsi mitä jätit taaksesi . Mutta ihminen joka on elänyt hyvän elämän ja pyrkinyt elämään oikealla tavalla itselleen niin voi viitata sitä kintaalle ja katsoa valoon ja yhtyä sinne kuin lapsi äitiin .

Ja jne... .... .... .

Se on minun ja kalevalan käsitys asiaan, ainakin sellaisen käsityksen olen saanut . Valitettavasti meillä ei ole kuin 9 ja puolenkymmenettä taivasta ja itse yli jumaluus jonka seuraan sitten häviämme :) . Jospa se kumminkin riittäisi .

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      74
      2962
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      68
      2837
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1822
    4. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      17
      1679
    5. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1657
    6. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      26
      1602
    7. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1600
    8. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      48
      1297
    9. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1273
    10. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      9
      1269
    Aihe