Teen itse siipirataslaivaa. Sen runko on styroksia. Moottorina toimii Meccano sarjasta otettu moottori. (3 volttia) Keskelle tulee ''siipirattaat'' jotka vievät laivaa eteen- ja taakse päin. Ajattelin tehdä siihen jotain hienouksia, mutta en tiedä minkälaisia. :/ Olen ajatellut: Eteen samanlaista kuin ennen roomalaiset käyttivät laivoissaan semmosta murtajaa. ;) Pienois varsijousta eteen. (Ampuu kyniä) :D Napista painaa niin se ampuis ''nuolen''. Myös olen ajatellut erilaisia suojuksia reunoihin... Ja jos onnistuisin liittäämään rc- autosta sen vastaanottimen niin saisin sen liitettyä laivan moottoriin niin kauko ohjauksella menis eteen- ja taaksepäin.. ym.. Olisiko muita ehdotuksia?
Siipirataslaiva!
Innostunut!
1
443
Vastaukset
- 34§34
saat jostain hommattua dynamiittia, varmaan neljännespötkö riittää, ja yks nalli, voisit räjäyttää sen paatin, niinku täysosuman saaneena taivaan tuuliin.. suosittelen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 692683
- 632624
- 681772
- 241607
- 201540
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91460- 151382
- 381223
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81187- 251106