Gabriel García Márquezin eräässä novellissa oinas-mies sanoo oinas-naiselle: "Se on yksinäisyyden tähtimerkki "( Es el signo de la soledad).
Onko tosiaan näin? Minua ainakin on yksinäisyys kaihertanut lähes aina, eikä näytä hellittävän millään...
Oinaat yksinäisiä?
3
772
Vastaukset
- OinasN
ainakaan pidä paikkaansa, ystäviä on ja itse aktiivisena oinaana pidän myös yllä näitä ystävyyssuhteitani, ovat sen verran tärkeitä minulle. Toki silloin tälloin haluan viettää aikaa vain ja ainoastaan itseni kanssa, mutta eiköhän näin liene joskus jokaisen kohdalla..
- De la soledad
Tässä tarkoitettiin ymmärtääkseni syvemmällä olevaa yksinäisyyttä, ei siitä etteikö olisi ihmisiä ympärillä. Novellin miehellä on perhe ja vankka asema yhteisössään, mutta sydän kuitenkin lohduton ja yksinäinen.
- afterthegoldrush
Tuttu tunne! Jatkuva perusyksinäisyys! Itse olen jo tottunut siihen enkä pode suurta tuskaa asian suhteen. Sielunkumppanin etsintäähän se on tiennyt, yrityksiä ja erehdyksiä. JA usko johon sisäiseen, hiljaiseen tietoon, että yksinäisyys olisi voitettavissa, laittaa jatkamaan yrittämistä ja erehtymistä;D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista997770- 1075587
- 2754851
- 494773
- 743527
- 502818
- 582497
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222448Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292392- 412264