Storaenso muuttaa

vark...

varkauden koneet tekemään kartonkia, kuulin juuri tänään luotettavalta taholta eli pojat jatkaa tehtaalla entiseen malliin. Hyvä uutinen varkaudelle. yes.

13

1082

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • aapeehoo

minä taas kuulin että piirakkataikinaa. taho ei tosin ollu ihan varma.

• Tsupari sanoi

Varkauden tehtaat 31.03 yhtiökokouksessaan sisäpiiri tietoa.

• Jobbari Joroisista
        Tsupari sanoi kirjoitti:

Varkauden tehtaat 31.03 yhtiökokouksessaan sisäpiiri tietoa.

Näin se valitettavasti on. Päätetty jo Varkauden tehtaiden lopettamisesta, mutta kertovat julkisesti kun on sen aika eli muutamien viikkojen kuluttua. Ei tule yllätyksenä kovinkaan monelle.

Aika monta asuntoa tulee myyntiin Varkaudessa vuoden 2010 aikana ja kaupungin väkiluku vähenee entisestään. Ei kuulkaa hyvältä näytä Varkauden kauppalan tulevaisuus :(

• pk2
        Jobbari Joroisista kirjoitti:

Näin se valitettavasti on. Päätetty jo Varkauden tehtaiden lopettamisesta, mutta kertovat julkisesti kun on sen aika eli muutamien viikkojen kuluttua. Ei tule yllätyksenä kovinkaan monelle.

Aika monta asuntoa tulee myyntiin Varkaudessa vuoden 2010 aikana ja kaupungin väkiluku vähenee entisestään. Ei kuulkaa hyvältä näytä Varkauden kauppalan tulevaisuus :(

tiedetty pitkään että loppuu.mut herrat eivät vaan sano suoraan että tämä arpa ikävä kyllä ei voita.
        herrojen pitää saada ekaks rahastot kuntoon ittelleen ja sit naulataan ovet kiinni.

• Paprumies
        pk2 kirjoitti:

tiedetty pitkään että loppuu.mut herrat eivät vaan sano suoraan että tämä arpa ikävä kyllä ei voita.
        herrojen pitää saada ekaks rahastot kuntoon ittelleen ja sit naulataan ovet kiinni.

Niin ja se tehtaiden työmoraali säilyy edes jollain tasolla. Jos puoli vuotta ennen sanotaan että tehdas kiinni sitä vähääkään työmoraalia ei enää olisi.

• joku vaan
        Paprumies kirjoitti:

Niin ja se tehtaiden työmoraali säilyy edes jollain tasolla. Jos puoli vuotta ennen sanotaan että tehdas kiinni sitä vähääkään työmoraalia ei enää olisi.

Vaikka olenkin tehtaalla töissä ja eläkeiässä,niin naurattaa teidän kateellisten kommentit,jotain tiedän minäkin,vaan enpä kerro,hyvät uutiset tulee aikanaa,sitten teiltä suut suppuun.

• minä vaan
        joku vaan kirjoitti:

Vaikka olenkin tehtaalla töissä ja eläkeiässä,niin naurattaa teidän kateellisten kommentit,jotain tiedän minäkin,vaan enpä kerro,hyvät uutiset tulee aikanaa,sitten teiltä suut suppuun.

Hyviä uutisia? Tehtaan loppuminen ei kovin hyvä uutinen ole. Kun se todellisuudessa on kaikki tai ei mitään. Turha on jättää yhtä konetta pyörimään, näin ovat erinäiset tahot vahvistaneet. Kyllä se päätös tehtaiden lopettamisesta on tehty jo aikapäiviä sitten. Nyt vain odotetaan tiedon julkistamista.

Se, mitä korvaavaa toimintaa tehdasalueelle syntyy, on sitten ihan eri asia.

• minä vaan kirjoitti:

Hyviä uutisia? Tehtaan loppuminen ei kovin hyvä uutinen ole. Kun se todellisuudessa on kaikki tai ei mitään. Turha on jättää yhtä konetta pyörimään, näin ovat erinäiset tahot vahvistaneet. Kyllä se päätös tehtaiden lopettamisesta on tehty jo aikapäiviä sitten. Nyt vain odotetaan tiedon julkistamista.

Se, mitä korvaavaa toimintaa tehdasalueelle syntyy, on sitten ihan eri asia.

Minun sukulaiseni palkattu projektiin nimeltä Varkaus StoraEnsolle. Sen puheissa ei kuulostanut lopun alulta vaan uuden alulta. Mullistavia mutta meidän varkautelaisten kannalta iloisia muutoksia tulossa. Kuulemma jatkaa sitten täältä Uruguain projektiin.

• Varkauden elättäjänä
        bruno2 kirjoitti:

Minun sukulaiseni palkattu projektiin nimeltä Varkaus StoraEnsolle. Sen puheissa ei kuulostanut lopun alulta vaan uuden alulta. Mullistavia mutta meidän varkautelaisten kannalta iloisia muutoksia tulossa. Kuulemma jatkaa sitten täältä Uruguain projektiin.

eikun korostuu storan loppumisen myötä. Täällä odotellaan yrityksissä kieli pitkällä kun saa kunnossapidon ammattilaisia kohta 9 euroa tunti töihin. Paperimiehistähän ei ole kuin polkea paaluisiksi akkutehtaan pohjalle

• karvinen.........
        Varkauden elättäjänä kirjoitti:

eikun korostuu storan loppumisen myötä. Täällä odotellaan yrityksissä kieli pitkällä kun saa kunnossapidon ammattilaisia kohta 9 euroa tunti töihin. Paperimiehistähän ei ole kuin polkea paaluisiksi akkutehtaan pohjalle

Oletpa ressukka tosi säälittävä,ja ennen kaikkea huippu kateellinen,sen osaa jokainen lukea,mutta olethan junttikylästä joku heinähattu,viljele vaan sitä torpparin maatasi kaikessa rauhassa,äläkä mieti sellaisia asioita,jotka ovat sinulle ylitse käymättömiä.

• katteellinen
        karvinen......... kirjoitti:

Oletpa ressukka tosi säälittävä,ja ennen kaikkea huippu kateellinen,sen osaa jokainen lukea,mutta olethan junttikylästä joku heinähattu,viljele vaan sitä torpparin maatasi kaikessa rauhassa,äläkä mieti sellaisia asioita,jotka ovat sinulle ylitse käymättömiä.

Kyllähän Varkaudesta löytyy joitain valopilkkuja joille voi povata menestystä. Nimittäin työkkäri, Alkon myymälä ja poliisi.

• Maatalouslomittaja
        katteellinen kirjoitti:

Kyllähän Varkaudesta löytyy joitain valopilkkuja joille voi povata menestystä. Nimittäin työkkäri, Alkon myymälä ja poliisi.

Aamuisin Varkautta kohti työssäkäyviä. Sorsakoski 50%, Leppävirta kirkonkylä 50%, Timola 100% ja Leppävirtä 23 suunta 100%. Onko siellä noin paljon joutilaita kun ne päiväksi tulee Varkauteen ja illalla takaisin. Oliskohan se nyt kumminkin että samassa veneessä ollaan ja on onni että nyt näyttää tulevaisuus lohdulliselta.

• Anonyymi

kastrokka
      eli
      hernekeitto
      sekä
      mustikkavelli

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?

Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa
      Sinkut
      136
      3707
    2. Ei ole kyllä mennyt

Kovin hyvin kun alussa pieni sekoaminen hänestä 😏
      Ikävä
      12
      2466
    3. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      37
      1965
    4. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      21
      1731
    5. Paljonko aikaa on kulunut siitä kun viimeksi tapasit hänet?

Päiviä? Viikkoja? Kuukausia? Vuosia?
      Ikävä
      30
      1503
    6. Olet muutenkin tyhmä

Ja käyttäydyt epäasiallisesti siinä työssäsi.
      Ikävä
      124
      1458
    7. En muuttaisi sinusta mitään

Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul
      Ikävä
      10
      1311
    8. Se sinun kaipauksen kohde

Ei todellakaan käy täällä höppänä mies.
      Ikävä
      14
      1256
    9. Se oli siinä sitten

Yhdysvaltain presidentti Donald Trump on määrännyt kaiken maan Ukrainalle toimittaman sotilaallisen tuen tauolle, kertoo
      NATO
      481
      1233
    10. Mikä sinua ja kaivattuasi

Yhdistää?
      Ikävä
      77
      1181
    Aihe