huomasiko kukaan helsinkiläinen,että huuto.net on talo mytävänä 1 eurolla....pois siirtoa vastaan kait.
Ajattelin heti,että siinähän olisi jollekin talo tai ainakin polttopuuta ja varmaan jotain muutakin käyttökelpoista rakennustavaraa...katon pellit,ikkunat tai mitä lie....kiinnostuin itse mahdottomasti ,mutta matkaa liikaa.
oli jossain huuto.net ja rakennustarvikkeet tai sitten muut rakennustarvikkeet.
talo 1eurolla!!!?
1
397
Vastaukset
- Kierrättäjä12345
Tamperelaisena olen aina välillä huomannut ilmoituksia. Euro tai muutama on symbolinen summa,
Ikävä että monesti rakennukset pistetään vaan kasaan ja kaatopaikalle. Ei tahdo olla varastopaikkoja, eikä aikaa tarkkaan purkamiseen ja tahtoo olla kertakäyttö kulttuuri voimissaan.
Itse ollut muutaman hirsirakennuksen siirrossa mukana. Rungon pelastaminen ei ole homma eikä mikää. Mutta sitten kun yrittää hieman tarkemmin pelastaa kattopellit, koristelistat, putket, laudat ja eristeet tahtoo homma mennä hosumiseksi. Aikaa on niin vähän.
Pitäs kyllä jokainen rakennus määrätä aina siirrettäväksi uuteen paikkaan. Kaatopaikoille ei tulisi tavaraa ja ahkera kierrättäjä säästäisi omia rahoja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1043384
- 883073
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä201933- 691906
- 381857
- 211741
- 241687
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi341439Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91349- 481337