irakilainen miesystävä

mufru

olisin kysellyt löytyykö täältä muita,joilla on miesystävä irakista...miten suhteenne on sujunut?itse tapasin hiljattain miesystäväni ja olisi mukava vaihtaa ajatuksia.

59

5002

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kyrönniemi

meni hermot irakilaisen poikaystävän kanssa vaihteeksi. Hän osaa olla todella mukava ja kiltti ja sitten täysi kusipää. Nyt hän on savonlinnassa ja selitti kun hänen ystävänsä(nainen) tulee kylään. Hänen mielestään se on normaalia, kun minä olen vielä toisessa kaupungissa.Hermo meni aivan totaalisesti! Puhelun alussa hän sanoi rakastavansa minua ja tulevansa takaisin kotiin ensi viikolla ja puhelun päätteeksi olinkin pelkkä ex-girlfriend. Miehen ajatukset saattavat ailehdella kahden tunnin välein. Olen niin surullinen. meille on tulossa lapsi ja hän selittää että on normaalia,kun hän asuu suomenkurssin vuoksi toisessa kaupungissa että naiset voivat tulla kylään. SAATANA!Varoitan vain, että ole varuillaisi, ettet sinäkin saa sydänsuruja...meidän suhde jatkunut 7 kuukautta ja olen aivan risa.

• kyrönniemi

tulikin viesti,että hän rakastaa minua...ja se että olen hänen tyttöystävänsä ja hän tulee luokseni kahden viikon päästä. Ette usko,kuinka rikki olen. Tiedän, että oen todella tyhmä, että siedän tälläistä. Tuntuu aivan kuin roikkuisin ihan olemattomassa. Miksi olen niin tyhmä? Miksi en saa rakkauttani muuttumaan...en hakua rakastaa häntä. Vittu mitä paskaa! Naamakin on ihan turvoksissa itkuista.

• käsittämätöntä

Kerro miten on mahdollista että tulossa lapsi kun suhteenne noin alkutekijöissä ettekä selvästi tunne toisianne. Oletkohan mahdollisesti kuullut ehkäisystä?

• kondoooomi
        käsittämätöntä kirjoitti:

Kerro miten on mahdollista että tulossa lapsi kun suhteenne noin alkutekijöissä ettekä selvästi tunne toisianne. Oletkohan mahdollisesti kuullut ehkäisystä?

tekevät lapsia yhden illan-juttujen jälkeen toiset eivät

• khfghg
        kyrönniemi kirjoitti:

tulikin viesti,että hän rakastaa minua...ja se että olen hänen tyttöystävänsä ja hän tulee luokseni kahden viikon päästä. Ette usko,kuinka rikki olen. Tiedän, että oen todella tyhmä, että siedän tälläistä. Tuntuu aivan kuin roikkuisin ihan olemattomassa. Miksi olen niin tyhmä? Miksi en saa rakkauttani muuttumaan...en hakua rakastaa häntä. Vittu mitä paskaa! Naamakin on ihan turvoksissa itkuista.

"Miksi olen niin tyhmä?"

Niin, miksi jollakin on kampurajalka ja toisella synnynnäinen sydänsairaus? Sinä nyt vain olet sellainen kuin olet. Ja tarvitsevathan saalistajat aina helppoja saaliita. Jos kaikki olisivat fiksuja, jäisivät sinun "miehesi" kaltaiset otukset ilman naista. Eli sinullakin on paikkasi elämän kiertokulussa. Ei mikään kadehdittava paikka, mutta paikka kumminkin. Täytyy kylläkin sanoa, että tulevaa lasta käy ihan oikeasti sääliksi. Hän kun ei ole äitiään tai isäänsä valinnut (tai ansainnut).

• Naistenmies83
        kyrönniemi kirjoitti:

Suosittelen aborttia nyt kun vielä pystyt sen tekemään. Et sä varmaan halua tuollaista lasta lapsesi isäksi. Mieti nyt vähän kuinka vastuuton olet.

Minulla on monta irakilaista ystävää, ja he ovat ihan kelpokavereita, mutta eivät kyllä tuollaista tekisi. Mutta tuo kertoo jo paljon, että jos kaveri on suomen kurssilla, niin kyseessä on ns. alakastia oleva tyyppi, ja meno on sen mukaista. Olet hänelle pelkkä ankkuri ja kohtu.

• naannaa

Muuta en osaa sanoa kuin että oma irakilainen mieheni ei lähde mihinkään ilman minua siis baariin tms. Ei puhu naisille eikä tapaile tai ota kotiin kylään. Itse saan kyllä vapaasti mennä jos haluan. On kyllä sanonut ettei hyväksy mitään kontakteja arabeihin tai kurdeihin, koska haluavat yleensä pelkkää seksiä. Ei ole ollut tarvettakaan. Hän ei myöskään katso esim.tv:tä jos siellä näytetään alastomia naisia. Minua kyllä katsoo alastomana ja minä häntä.

• Anonyymi

Tyhmä ämmä sait mitä ansaitsit. Käsitätkö minkä vahingon tein pillulasi, kun idioottina jaoit persettä ja junttasit yhden mamuperheen tänne.

• mustaponnari

ei oikeastaan ole mitään hyvää sanottavaa irakilaisesta "miesystävästäni". Hän on tehnyt minulle paljon pelkkää pahaa. Hän osaa olla mukava ja sanon, että hän on komein näkemäni mies, mutta se ei todellakaan riitä, jos mies on sisältä läpi mätä.
      Jos meille tulee riitaa, hän pakenee ja häneen ei saa ottaa yhteyttä, mies on lyönyt minua riidan päätteeksi nyrkillä naamaan baarissa. Hän on jäänyt kiinni valehtelusta monen monta kertaa (alussa tuntui, että hän on aivan erilainen kuin toiset miehet, ei valehtele ja on todella ihana, hymyilee tosi paljon.)
      Hänen mielipiteensä vaihtelevat päivittäin ja jopa puolen tunnin välein. Asiat tehdään niin kuin hän haluaa tai ei halua. Hän ottaa yhteyttä silloin kun hänelle sopii ja puhelin on usein kiinni...eli hänelle on tullut hoito kylään. Hän sanoo rakastavansa minua, vaikka ei todellisuudessa tarkoita sitä. Hän viestittelee, että rakastaa minua, mutta ei ole tehnyt elettäkään siitä, että osoittaisi sen jotenkin. Hän tietää,että rakastan häntä, mutta myös minä ihmettelen miksi ihmeessä rakastan, koska hän on tehnyt minulle pelkkää pahaa ja paljon.
      Alkuhuuma tuntuu ihanalle, mutta kun olet pari kuukautta seurustellut niin eiköhän sinullekin totuus valkene. Ensin en ollut ollenkaan kiinnostunut koko tyypistä ja sitten, kun rakastuin, meni vähän aikaa hyvin. Sitten paljastui, ettei mieheni olekaan niin puhdas pulmunen ja ihana, mitä antoi aluksi ymmärtää, mutta kun rakastuin niin en mahda sille mitään.Hän oli jo muuttamassakin alussa kanssani yhteen, kunnes kaikki kääntyi päälaelleen. Nyt minäkin yritän unohtaa miehen.
      Alusta asti hän selitti minulle, että mene kuntosalille ja vatsasta kaikki ylimääräinen pois. Mies todella pahoitti mieleni, koska en oikeasti ole lihava ja treenaan usein ja käyn lenkillä. Vatsamakkaraani(mikä ei nyt ole normaalia suurempi, oikeasti) en saa pois, koska se ei vaan lähde...minulla on ollut aina pieni pömppä alavatsan kohdalla. En ole kelvannut hänelle sellaisena kuin olen, mutta minua hän ei pysty muuttamaan. Olen vartalo-mallilta tiimalasi, ja olen saanut käsityksen, että nämä irakilaiset ja turkkilaiset pitävät pieniperseisistä tytöistä.( Itselläni on kunnon tarakka, josta kuulen usein kehuja ja kommentteja... ja sanoisinko,että takapuoleni on kroppani parhain osa. En halua tässä nyt kehua itseäni, mutta tiedän olevani ihan mukiinmenevä.)
      Toivottavasti sinun suhteesi irakilaisen kanssa onnistuu paremmin, kuin minun.

• we

Minulla on Irakilainen miesystävä ja olemme olleet yhdessä 9 kuukautta. Emme asu yhdessä, emme edes samalla paikkakunnalla. Tällä hetkellä voin sanoa että meillä menee hyvin. Hän on rauhallinen ja hyväkäytöksinen mies ja ottaa minut hyvin huomioon. Itse olen myöskin aika rauhallinen luonne enkä ole niitä kaikkein mustasukkaisimpia naisia. Lisäksi meidän suhteessa on se hyvä puoli että emme ole enää ihan nuoria. Minkä ikäisiä olette ja mistä päin?

• I love Iraq

Minullakin on irakilainen miesystävä, tilanne melkein sama kuin sinulle "we". Me emme ole kumpikaan mustasukkaisia mutta toisaalta olemme myös sitoutuneita toisiimme. Miehen kanssa liikkuessa huomaa kyllä, miten suomalaisten naisten päät kääntyilevät ja naiset flirttailevat hänelle.

Minulla on ihana mies, eikä seurustelumme eroa aiemmista, suomalaisten miesten kanssa seurusteluista.

• laalaafs
        I love Iraq kirjoitti:

Minullakin on irakilainen miesystävä, tilanne melkein sama kuin sinulle "we". Me emme ole kumpikaan mustasukkaisia mutta toisaalta olemme myös sitoutuneita toisiimme. Miehen kanssa liikkuessa huomaa kyllä, miten suomalaisten naisten päät kääntyilevät ja naiset flirttailevat hänelle.

Minulla on ihana mies, eikä seurustelumme eroa aiemmista, suomalaisten miesten kanssa seurusteluista.

I love iraq- viestin kirjoittaja on pelkkä ruma paskaläjä. VIestisi on selvä provo, ei sulla ole koskaan miestä ollutkaan. Äitisikin on varmaan tosi ruma ja tyhmä kun on saanut kaltaisesi pökäleen.

• nnainen28v.
        I love Iraq kirjoitti:

"Miehen kanssa liikkuessa huomaa kyllä, miten suomalaisten naisten päät kääntyilevät ja naiset flirttailevat hänelle. "

Luuletko tosiaan, että fiksuja suomalaisia naisia kiinnostaa joku muslimiarabi, jolla ei ole mitään käsitystä miten naista tulee kohdella. Ehkä ovat hyvännäköisiä (eivät minun mielestäni...) mutta ulkonäölle ja muitten kateellisuudelle perustuvat suhde tuskin kestää kovin kauaa :)

Onneksi itse olen aina ollut ihanien, kunnollisten suomalaisten miesten ympäröimä, ei ole tarvinnut tyytyää vähempään (=muslimeihin)

• I love Iraq
        nnainen28v. kirjoitti:

"Miehen kanssa liikkuessa huomaa kyllä, miten suomalaisten naisten päät kääntyilevät ja naiset flirttailevat hänelle. "

Luuletko tosiaan, että fiksuja suomalaisia naisia kiinnostaa joku muslimiarabi, jolla ei ole mitään käsitystä miten naista tulee kohdella. Ehkä ovat hyvännäköisiä (eivät minun mielestäni...) mutta ulkonäölle ja muitten kateellisuudelle perustuvat suhde tuskin kestää kovin kauaa :)

Onneksi itse olen aina ollut ihanien, kunnollisten suomalaisten miesten ympäröimä, ei ole tarvinnut tyytyää vähempään (=muslimeihin)

Suhteemme ei todellakaan perustu ulkonäölle eikä toisten kateellisuudelle. Mieheni ei ole edes erityisen komea, sellainen tavallinen, mutta tavan suomalaisia tummempi. Tuntuupa vain naisia kiinnostavan, ei voi mitään. En ole mustasukkainen tai ylpeä, totean vain realistisesti tilanteen. Asumme pienellä paikkakunnalla, naisten kiinnostuminen voi johtua siitäkin.

Onneksi olen aina ollut ihanien, kunnollisten suomalaisten ja irakilasiten miesten ympäröimä, ei ole tarvinnut tuhlata aikaansa typerien naisten kommentteihin vastailemiseen :).

• mufru
        I love Iraq kirjoitti:

Suhteemme ei todellakaan perustu ulkonäölle eikä toisten kateellisuudelle. Mieheni ei ole edes erityisen komea, sellainen tavallinen, mutta tavan suomalaisia tummempi. Tuntuupa vain naisia kiinnostavan, ei voi mitään. En ole mustasukkainen tai ylpeä, totean vain realistisesti tilanteen. Asumme pienellä paikkakunnalla, naisten kiinnostuminen voi johtua siitäkin.

Onneksi olen aina ollut ihanien, kunnollisten suomalaisten ja irakilasiten miesten ympäröimä, ei ole tarvinnut tuhlata aikaansa typerien naisten kommentteihin vastailemiseen :).

no meidä suhde vielä aika alkutekijöissä,muutamia kertoja tapailtu "livenä" mutta sitäkin ahkerammin soiteltu ja viestitelty :) mies on todella kiltti ja huomaavainen minua kohtaan...itse olen aika hiljainen,rauhallinen jne.
        tämä suhde on senverran erilainen kuin suomalaisen kanssa ollessa,pelkästään positiivisesti :)
        olen myös seurustellut turkkilaisen sekä ranskalaisen kanssa,ja hekin jäävät varjoon...
        itse olen 38v ja mies 44v

• jghjgh

"Emme asu yhdessä, emme edes samalla paikkakunnalla. Tällä hetkellä voin sanoa että meillä menee hyvin"

Näinhän se yleensä on että sitä paremmin menee mitä kauempana toisistaan asuu ja mitä vähemmän on keskenään tekemisissäkään.

• mustaponnari

on etelä-savossa nykyään ja minä kaakossa. Minä olen pari vuotta miestä vanhempi ja hän 24 vuotta kuukauden päästä. Pari viikkoa menee ihan hyvin ja soitellaan puolin ja toisin ja sitten tulee parin viikon tauko kun hän hoitelee muita. Olen nyt päättänyt,että jos hän soittaa minulle en enää vastaa. En halua kuulla enää miehen koko nimeä. Olin niin varma, että mies olisi ollut tuleva mieheni. Tuntui alussa niin pirun oikealta.
        Vihaan häntä! Ja taas vuodatan kyyneleitä tätä kirjoittaessani...vaikka hän ei todellakaan ole niiden arvoinen. Tunnen olevani aivan loppu ja tuntuu, että oksennan. Mitäs olen mennyt sekaantumaan. Niin!

• Rakas Watson
        mustaponnari kirjoitti:

on etelä-savossa nykyään ja minä kaakossa. Minä olen pari vuotta miestä vanhempi ja hän 24 vuotta kuukauden päästä. Pari viikkoa menee ihan hyvin ja soitellaan puolin ja toisin ja sitten tulee parin viikon tauko kun hän hoitelee muita. Olen nyt päättänyt,että jos hän soittaa minulle en enää vastaa. En halua kuulla enää miehen koko nimeä. Olin niin varma, että mies olisi ollut tuleva mieheni. Tuntui alussa niin pirun oikealta.
        Vihaan häntä! Ja taas vuodatan kyyneleitä tätä kirjoittaessani...vaikka hän ei todellakaan ole niiden arvoinen. Tunnen olevani aivan loppu ja tuntuu, että oksennan. Mitäs olen mennyt sekaantumaan. Niin!

Sita saa mita tilaa.

• lifeasnoor
        nnainen28v. kirjoitti:

Muslimimiehelle nainen on sentään kuningatar, en yhtään ihmettele miksi suomalainen nainen haluaa muslimimiehen. Mitä enemmän oon tutustunut muslimeihin sitä enemmän haluaisin olla osa heitä. Muslimeilla on vielä tallella yhteisöllisyys, perhekeskeisyys ja vanhempien kunnioittaminen. Kristinuskosta nämä arvot ovat kadonneet, joten en koe kyseistä uskontoa omakseni.

• Käytöstavat
        nnainen28v. kirjoitti:

Kyllä naisilla päät kääntyy kun katukuvassa näkyy raamikkaita arabimiehiä. En ihmettele miksi arabit ovat raamikkaita ja niin komeita, he eivät juo alkoholia islamin kieltäessä sen. Arabikulttuurissa osataan muutenkin pitää hauskaa ilman viinaa, juhlissa jutellaan pöydän ääressä, jolloin koko suku ja perhe on koolla jne.

Arabimiehet eivät kiroile ja syljeksi kaduilla. He avaavat naiselle oven ja saattavat tarjoutua avuksi raskaiden kauppakassien kanssa. Heillä on käytöstapoja ja nainen osataan huomioida.

• akkavaaaan

Huvittaa kun luin tän viestiketjun läpi... on se vaan niin että EI KANNATA:D Itse olen Irakilaisen vaimo ja meillä on kolme lasta, kuutisen vuotta on tätä säätämistä jatkunut ja niin se vaan on ettei se ikinä muutu. Ei kandee uskoo mitään juttuja eikä uskotella itselleen että avioliitto tai lapset asian tai miehen muuttais. Nää nyt on mitä on ja elämänsä saa säätää ja olla huolissaan kun näiden kaa pelleilee.. Kyllä nyt kun taaksepäin katsoo niin olisi kannattanut tehdä toisin.. mutta turhaapa tuotakaan murehtii kun ihminen ei ole viisaampi kun tietyllä hetkellä sattuu olemaan eikä tulevaisuutta voi ennustaa. Onpahan ainakin söpöjä muksuja, mutta varmasti olisivat yhtä söpöjä ja rakkaita suomalaisenkin isukin kanssa tehtynä...

• Rakas Watson

Mita lapsiin tulee niin aivan varmasti olisivat rakkaampia ja sopompia suomalaisen miehen kanssa tehtyna. Samoin olisit saastanyt ne monelta itkulta.

• fbd

Niinpä, ei Lada Mersuksi muutu. Tulevaisuuden ennustamisesta sanoisin kuitenkin sen verran, että vaikka ennustaa ei voi, niin ennakoida kyllä voi. Sitä sanotaan viisaudeksi. Jos yhdellä miinakentällä tiedetään olevan 10 miinaa aarilla ja toisella 10 miinaa hehtaarilla, niin järkevä ihminen tietää kyllä, kumpi kannattaa valita. Typerä ihminen puolestaan ajattelee, että kun tulevaisuutta voi kuitenkaan ennustaa, hänelle kummatkin vaihtoehdot ovat yhtä varteenotettavia.

• eteenpäin elämässä

samanlaista säätämistä oli avioliitto suomalaisen miehen kanssa. Hyvin koulutettu akateemisen perheen poika. 10 v katselin ja ei se siitä miksikään muuttunut. Huolissaan? Mistä? Et ukolta loppuu kalja? Tai lakkaa tuijottamasta telkkaria? Lakkaa röyhtäilemästä ja piereskelemästä? Latelemasta ala-arvoisia alapää vitsejä vanhempieni kuullen? Ei jaksa!! Noiden vuosien jälkeen oli mukava antaa kenkää koko miehelle. Yksin elelee ex:ä kaljapullojensa kanssa , jokaviikonloppuinen rumba parin samanlaisen avioliitosta kenkää saaneen kanssa. Säälittävä otus. Muksut on suloisia, ei voi valittaa vaikka isä onkin suomalainen.
        Jokainen on oman onnensa seppä. Hyviä ja huonoja miehiä/naisia mahtuu maailmaan uskontoon, ihonväriin tai syntyperään katsomatta. Nyt on miesystäväni Irakilainen ja ero entiseen, suomalaiseen mieheeni kuin yöllä ja päivällä. Valitettavasti suomipojat, tuo Irakilainen vetää pidemmän korren niin ulkonäöllään, käytöksellään, pukeutumisellaan ja sängyssä entiseen ukkoon verrattuna. Et täällä vaaka kääntyi näin.

• eksä ja nyksä
        eteenpäin elämässä kirjoitti:

samanlaista säätämistä oli avioliitto suomalaisen miehen kanssa. Hyvin koulutettu akateemisen perheen poika. 10 v katselin ja ei se siitä miksikään muuttunut. Huolissaan? Mistä? Et ukolta loppuu kalja? Tai lakkaa tuijottamasta telkkaria? Lakkaa röyhtäilemästä ja piereskelemästä? Latelemasta ala-arvoisia alapää vitsejä vanhempieni kuullen? Ei jaksa!! Noiden vuosien jälkeen oli mukava antaa kenkää koko miehelle. Yksin elelee ex:ä kaljapullojensa kanssa , jokaviikonloppuinen rumba parin samanlaisen avioliitosta kenkää saaneen kanssa. Säälittävä otus. Muksut on suloisia, ei voi valittaa vaikka isä onkin suomalainen.
        Jokainen on oman onnensa seppä. Hyviä ja huonoja miehiä/naisia mahtuu maailmaan uskontoon, ihonväriin tai syntyperään katsomatta. Nyt on miesystäväni Irakilainen ja ero entiseen, suomalaiseen mieheeni kuin yöllä ja päivällä. Valitettavasti suomipojat, tuo Irakilainen vetää pidemmän korren niin ulkonäöllään, käytöksellään, pukeutumisellaan ja sängyssä entiseen ukkoon verrattuna. Et täällä vaaka kääntyi näin.

"Valitettavasti suomipojat, tuo Irakilainen vetää pidemmän korren niin ulkonäöllään, käytöksellään, pukeutumisellaan ja sängyssä entiseen ukkoon verrattuna. Et täällä vaaka kääntyi näin."

Ihan turha valitella, sillä eipä tuo koske muita suomipoikia kuin sinun exääsi. Kuten itsekin totesit, kaikkialta löytyy mätä- ja kultamunia. Tämä nyt on tietenkin sen luokan truismi, jonka hokeminen on sekä tympeää että hedelmätöntä. Ympäripyöreä "kaikkialla on kaikenlaista" kun ei kerro juuri mitään arkitodellisuudesta.

Hyödyttömän ja sisäisesti toivottoman ristiriitaisen, niin usein tällä palstalla nähdyn jutun rakenne:
        Minun X-maalainen exä oli paska --> minun Y-maalainen nyksä on ihana --> kaikkialla on paskoja ja ihania, ei saa yleistää --> mutta kuitenkin korostan, että minun paska exä oli maasta X ja ihana nyksä maasta Y --> sori vaan kaikki X-maalaiset.

• akkavaaaaaaan
        eteenpäin elämässä kirjoitti:

Eipä irakilaisten kanssa tarvi kaljasta tai piereskelemisestä olla huolissaan... noita en edes mielessäni suuriksi huoliksi mieltäis, kun onhan tuollaisista ongelmista helppo päästä eroon. Ongelma näiden miesten kanssa on se, että mitäs jos ne sukset lopullisesti menevätkin ristiin. Siinä saa sitten loppuelämänsä pelätä että toinen ottaa ja varastaa lapset Irakiin.. tai tekee jotain pahaa lapsille jos nämä tekevät "virheitä". Ei oikein uskalla lähteä vaikka mieli tekisikin kun saa pelätä että löytyykö se oma lapsi vielä päiväkodin pihalta tai ala-asteen portailta päivän päätteeksi... niin jotta vitut piereskelemisestä:/

Onhan munkin mies tosi komea, hyväkäytöksinen (niin kauan kun kaikki menee hänen pillin mukaisesti), pukeutuu paremmin kuin minä koskaan ja on hyvä sängyssä. Noilla asioilla ei vaan ole mitään merkitystä sen rinnalla että äiti rakastaa lastaan ja toivoo tälle parasta ja turvallista elämää.

• nimimerkkinoo..
        akkavaaaaaaan kirjoitti:

Eipä irakilaisten kanssa tarvi kaljasta tai piereskelemisestä olla huolissaan... noita en edes mielessäni suuriksi huoliksi mieltäis, kun onhan tuollaisista ongelmista helppo päästä eroon. Ongelma näiden miesten kanssa on se, että mitäs jos ne sukset lopullisesti menevätkin ristiin. Siinä saa sitten loppuelämänsä pelätä että toinen ottaa ja varastaa lapset Irakiin.. tai tekee jotain pahaa lapsille jos nämä tekevät "virheitä". Ei oikein uskalla lähteä vaikka mieli tekisikin kun saa pelätä että löytyykö se oma lapsi vielä päiväkodin pihalta tai ala-asteen portailta päivän päätteeksi... niin jotta vitut piereskelemisestä:/

Onhan munkin mies tosi komea, hyväkäytöksinen (niin kauan kun kaikki menee hänen pillin mukaisesti), pukeutuu paremmin kuin minä koskaan ja on hyvä sängyssä. Noilla asioilla ei vaan ole mitään merkitystä sen rinnalla että äiti rakastaa lastaan ja toivoo tälle parasta ja turvallista elämää.

eikös irakilaiset ole liian uskovaisia?

• J:n-rakas
        nimimerkkinoo.. kirjoitti:

no enpä tiedä...oma poikaystäväni on irakilainen kristitty...

• nainenitsekin
        nimimerkkinoo.. kirjoitti:

mitä sekin nyt sitten tarkottaa... joskus on parempi jos mies on liian uskovainen kun ei ollenkaan. kyllä te naiset olette outoja... :D

• minäen
        J:n-rakas kirjoitti:

no enpä tiedä...oma poikaystäväni on irakilainen kristitty...

ha ha ha ha ha !!!! niinhän se väittää...ja sä uskot! ha ha ha ha..miksi se sanoo niin? no siksi että saa paikan täältä muka paljo nopeemmin ku esittää itteensä kirkonmenoissa ja saa neitsyen nopeemmin kaadettua ja paperit ja enemmän kuin 300 kk käteen. Ja sinä uskot ! HAH HAHAHAHA

• Kaduttaa

Suhde on sujunut niin, että on nyt entinen suhde. Miehen mieliala ja -piteet vaihtelevat pikaisesti, huomioi vain itsensä - sängyssäkin. Kerran tarttui kurkusta. Passata ja palvella pitäisi. Vaikka itse on ilmoittanut suhteen olevan ohi, silti soittaa kaipaavansa. Naisia riittää, hyvä kun ehtii huomiotaan kaikille jakaa. En suosittele!

• JotainRotia

En ymmärrä miten ehkä maailman parhaan maan naiset alistavat itsensä lapsen aivoisen kehitysmaalaisen vuohipaimenen kristityksi kotihuoraksi. Ei mene jakeluun.

• Perssu2
        JotainRotia kirjoitti:

En ymmärrä miten ehkä maailman parhaan maan naiset alistavat itsensä lapsen aivoisen kehitysmaalaisen vuohipaimenen kristityksi kotihuoraksi. Ei mene jakeluun.

Se on sitä vitulla tapahtuvaa ajattelua, joka on suomalaisämmillä hyvin yleistä.

• Anonyymi
        JotainRotia kirjoitti:

En ole koskaan kuullut näin hyvää kiteytystä asiasta!

• voitin

Minun avomieheni on irakilainen. Hän on hyvä mies. Huumorintajuinen ja raitis. Ihan normaaliok mies, joka riittää minulle.. Hän on myös hellä ja kaipaa läheisyyttä niinkuin minäkin. Meillä on käytössä nyt kolmea kieltä, koska kumpikin opiskelemme toistemme kieltä, mutta puhumme englantia vielä.
      Mutta paljon saan osakseni nälvimistä ja asiattomuuksia, niinkuin miehenikin. Ei me tälle kaikelle mitään mahdeta. ollaan vaan yksityishenkilöitä.

• ChinaDragon

Ihan kiva mutta kerro miten kauan olette olleet naimisissa ja onko teillä yhteisiä lapsia?
        Ennen tuota aikaa taitaa kahden aikuisen välinen elämä olla aika helppoa, jopa liian helppoa:)

• hohhoiijjakkaaa
        ChinaDragon kirjoitti:

Ihan kiva mutta kerro miten kauan olette olleet naimisissa ja onko teillä yhteisiä lapsia?
        Ennen tuota aikaa taitaa kahden aikuisen välinen elämä olla aika helppoa, jopa liian helppoa:)

Taas tri. China Dragon antamassa ohjeita toisille elämästä.
        Hän kun sellainen, joka tietää kaikesta kaiken ja miten pitää elää ja mikä on parasta kenellekin.

• voitin

Jos tuo koski minun ukko kommenttiani niin hoh hoijakkaa. Meillä kun on aikuiset lapset jo. Elämää on siis ollut ennen Harry Potteriakin. Minulla oli aikaisemmin myös suomalainen mies, joka työskenteli Irakissa. Ei hänkään hassumpi ollut, sattui vain sairastumaan ja kuoli. Ikävä kyllä.

• Raaka-_-Watson
        voitin kirjoitti:

Jos tuo koski minun ukko kommenttiani niin hoh hoijakkaa. Meillä kun on aikuiset lapset jo. Elämää on siis ollut ennen Harry Potteriakin. Minulla oli aikaisemmin myös suomalainen mies, joka työskenteli Irakissa. Ei hänkään hassumpi ollut, sattui vain sairastumaan ja kuoli. Ikävä kyllä.

Etkö ihmistä löytänyt kun muslimiin olet sekaantunut? Ettei vaan olisi muslimi "sairastumisen" takana?
        Epäilyttävä tarina kaiken kaikkiaan.

• voitin

Sairastumisen takana oli diabetes, suomalaisilla aika yleinen vaiva eikä liity islamiin

• samiJAjimi

Täysiä nuijia nämä irakilaiset.Yksi "kaverini" piti kuppilaa ja asiakkaina oli sillä hetkellä kesäpäivänä kaksi naista kun olin tulossa ulko-ovelle ja sisään.Kyyppäri näki mun tulevan niin kamala kiire pois tiskin takaa,kumarassa juoksi etten näkisi kun "gigolon" asusteena oli hihaton valkoinen aluspaita ja pilotti-RayBanit...Hahhaa niin "Freddie Mercuryn"-näköinen naistennaurattaja(?)...Nämä arvostelevat naiskauneutta ammattitaidolla mutta sitä ihmettelen mihin se ammattitaito naiskaunelle on hävinnyt kun kotona (näillä kaikilla yleensä...) on viiksekäs ja ylipainoinen muotitiedoton aviovaimo.....

• molempihuonompi

Juu ei ole irakilaist mies ystävää. Olinpa baarissa ja irakilainen mies tuli mies kaverins kanssa kans samaa paikkaan. Alkoi ihme vääntäminen siitä että hänen kuuluu saada sitä jalkojenvälissä olevaa kun on kerran ennenkin siellä paikassa saanut. no aha juu kyllä kai suomalainenkin osaa asian myös noin sanoa mutta en nyt jaksa oikein noin vain omasta hyvästäolosta kiinnostuneesta tyypistä olla niin kiinnostunut. Vapaa ja vapaa kai noin suorapuheinen ja vain itsestä kiinnostunut tai siitä jalkojen välistä kiinnostunut niin onkin vapaana ja toivottavasti pysyykin sitten niin.(Että riittää sitten naisille sitä kokeiltavaksi vaan eikä vaan tuota ainakaan lisää noita rasittavia "vapaa"" vapaa"tyyppejä ainakaan eli sitoutumiskammoisia narsistisia ilkiöitä lisää). Noita"vapaa"tyyppejä kun riittää ihan tarpeeksi ja liikaa jo suomalaisten ilkiö miesten joukossa, eipä niistäkään monet pysty sitoutumaan mitenkään.

• ahaaah

Nuija menee baariin, miksiköhän ja saa ehdotuksia toisilta nuijilta, miksiköhän

• koonas

no sitähän minäkin, pitääkö tuostakin kirjoitta nettiin, on multakin vongattu

• I-love-Egypt

Vitut irakilaisista! Egyptiläiset on parhaita!!!

• kakad

hahhah. voi olla totta. ja saa seukata rauhassa, ei olla suullomassa väkisin kairon koneeseen

• beentheredonethattoo

Kaikkea ei voi laittaa kulttuurin piikkiin kuten ex mieheni tapasi sanoa, ei ole islamilainen vaan katolilainen. Aina se saman selitys että mun maassa sitä ja tätä ja tota. Totuus on se että kyseistä kulttuuria tuntien ei todellakaan moista käytöstä suvaitse yksikään nainen eikä varsinkaan miehen perhe. Eli ex oli persoonaltaan sairas. Osui mätä omena kohdalle. Siispä. Uskon että ihan joka kulttuuriin ja maahan riittää todellakin näitä mätiä yksilöitä sekä timantteja.
      Nyt itselläni Iranilainen mies ja täytyy sanoa että en parempaa miestä ole tavannut.
      En myöskään mitenkään harrasta ulkomaalaisia miehiä. Otan jokaisen ihmisen yksilönä ja ihmisenä. Sisältö on tärkeämpää aina oli sitten suomalainen eli ei. On kokemusta myös suomalaisista. Osa hyviä osa mätiä. On ollut väkivaltaista, alkoholiin taipuvaista, hissukkaa ja natsia. Eli ihan joka lähtöön.
      Pettävä, sika, alkkis voi osua myös suomimiehessä kohdalle. Ap lla huono tuuri.
      Itseään pitää kunnioittaa ja vetää rajat mitä sietää tai ei. Se pätee ihan kaikkiin ihmisiin. Ja suhteisiin.

• MuttaAllekirjoitan

Aika kiinnostava mieskokoelma sinulla. Ei ole ainakaan ollut tylsää tai yksinäistä, ellet ole vanhuuseläkkeellä jo. Itse ainakin koin tarvetta peiliin katsomiseen jo kolmen ongelmaisen naisen jälkeen. Ja mielestäni rauhoittuminen ja itseensä tutustuminen on kannattavaa.

• hyvääjaihanaa

Ystävälläni on irakilainen 40 v. miesystävä. Ovat jo useamman vuoden olleen suhteessa ja näyttää oikein hyvin toimivan. On myös ollut kolmantena pyöränä välillä nauttimassa makuuhuoneen antimista :)

• Jsjdjdkdkd

Miksi sivistyneen maan valkoiset naiset haluavat vapaaehtoisesti jonkun sivistymättömän kehitysmaamuslimin palvelijaksi ja omaisuudeksi ?

Oikeasti maailman aivot työnnetty maapallon peräreikään. Vapaaehtoisesti...

• Hlhljj

Ainoastaan suomiukko kuvittelee omistavansa suomalaisen naisen; halutaan päättää naisten pukeutumisesta, asettaa heille pakollinen seksipalvelus jne. Suomiukko vaan haluaa teljetä naisen, joka ei saa liikkua vapaasti ilman miehen tarkkailua mitä pukee tai mitä päättää tehdä.

• gllgggg
        Hlhljj kirjoitti:

Ainoastaan suomiukko kuvittelee omistavansa suomalaisen naisen; halutaan päättää naisten pukeutumisesta, asettaa heille pakollinen seksipalvelus jne. Suomiukko vaan haluaa teljetä naisen, joka ei saa liikkua vapaasti ilman miehen tarkkailua mitä pukee tai mitä päättää tehdä.

Oikeastaan Suomen akoilta pitäisi viedä äänioikeus, ja kenkää valtion ja kuntien töistä, jos on hiemankin esimiesasemaa tai joku järjetön "asiantuntija" tittelinä.
        Siihen loppuisi kaikkein vastenmielisimpien pakolaisten hyysäys ja järjetön maahanmuuttopolitiikka.

• voivittujenvitt_u

Minulla mies sieltä ja sen voin kertoa alapäähygieniasta nämä miehet eivät tajua mitään. Aina tarjoamassa visvaista kikkeliään ja ei suostu pesemään pyynnöistäni huolimatta. Lisäksi hän käynyt läpi melkein kaikki naisystäväni ja sanonut sen olevan heidänmaalaisten miesten oikeus. Joudun myös kaappiin teljetyksi siksi aikaa kun hän tuo ravintolatuttaviaan yhteiselle parisängyllemme. Olisikohan pitänyt ottaa sittenkin Suomimies.

• visvakikkeli

Onko kaapissa pimeää? toivottavasti on töpseli, josta saat ladattua akun välillä.

• kohtavapaanainen
        visvakikkeli kirjoitti:

Onko kaapissa pimeää? toivottavasti on töpseli, josta saat ladattua akun välillä.

Taas minä täällä kaapissa kirjoittelen kun mieheni höylää löytämäänsä vosua sängyllämme. Pistorasia on tosiaan täällä kaapissa ettei kännykän akku pääse loppumaan. Onneksi hän ei ilmeisesti saa oleskelupaa joten joutuu palaamaan kotimaahansa. Kiitos siitä Suomen valtio.

• Mirellah88

Irakilaiset eritoten kurdit ovat aika ihania! tunnen monia miehiä ja naisia mut eniten miehiä pk-seudulta. Ei ole paljoa puhuttavaaa yhdessä mutta käy se näinkin et styylataan ja tehdäään kaikkee muuta kuten nukkumista ja biletystä joka viikko. Suosittelen. Mieheni ei onneksole mikäään uskonnollinen vaan melkein rehti tyyppi ja päihteetkin mun mies sallii!! Ainooo ongelma et mies viihtyy liikaaa frendejensä ja sukulaistensa kodeissa joihin mua ei kutsuta niin se ketuttaa. Aika huono itsetuntoinen olen mutta yritän harjotella terapian avulla parempaa itsetuntoo ittelleni et kyl se tästä! ja kropastani en oo tyytyväinen oon kärsinyt anoreksiasta ja joudun pakkosyömään ruokaa etten olis liian laiha et silleen. Onneks mieheni rakastaa myös hoikkana. Petetty ollaan jo molemmat ja useita kertoja mut aina annetaan anteeks toisillemme ja sovitaaan koska Rakkaus.

• gllgggg

Voihan perse, minkä kuvan saavatkaan ääritiukkapipoiset taatelit Suomen "naisista"? Maailman helpoin ja halvin huuuoora, ja jos jatkaa "seurustelua", niin huomaa myös sahanpuruongelmat.

• tavalliset

kieli on ja saapi sanoa..... mulla on irakilainen mies ja kyllä se on hyvä sekä sängyssä että lattialla ja varsinkin soppakattilalla vaikkei se soppaa niin keitäkään osaa laittaa muutakin ruokaa
      on niitä irakilaisia ukkoja muillakin ja kellä menee mitenkin lähtökohdat suhteille voi olla aika raskaat
      ukkoani voisi sanoa sivistyneeksi
      ja yritteliääksi
      sekä hauskaksi
      ja hyväsydämiseksi
      hän on myös vahva koska ymmärtää kaiken meihin kohdistuvan vittuilun hän sivuuttaa sen eikä varsinkaan syytä minua joidenkin läheisteni typerästä käytöksestä

• Anonyymi

Ällöttävät. En koskisi pitkällä kepilläkään!

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      37
      4905
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      501
      1565
    3. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      77
      1080
    4. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      359
      998
    5. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      77
      923
    6. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      53
      901
    7. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      59
      850
    8. Kaikkia ei voi miellyttää

Eikä ole tarviskaan. Hyvää huomenta ja mukavaa perjantaita. 😊❄️⚜️✌🏼❤️
      Ikävä
      228
      804
    9. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      48
      758
    10. Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa

Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses
      Haapavesi
      58
      728
    Aihe