Eli minkälainen hintataso on ravintoloissa (ei mikään BurgerKing, mutta ei mikään ylikalliskaan)?
Paljon pitää jättää tippiä?
Ruoan hinta Lontoossa
7
2289
Vastaukset
- MarjutR
jos syö etnisissä ravintoloissa ja/tai pubeissa. Pubeissa on oikein hyvää lounasta tarjolla alkaen 5 puntaa/annos.
- dertyuikjhgf
hintahaitari on melko laaja, muutamasta punnasta sataseen tai kahteen per naama.. kannattaa tutkailla nettiä etukäteen tai ostaa joku kirjanen löytääkseen hyvät paikat, muutamalla punnallakin saa varsin hyvää settiä jos niikseen tulee.. tippiä jätetään joku 10-12 pinnaa, jos palvelu ja ruoka on jees jätän 15-20 jos taas koko prosessi on täys fiasko lautanen jää tyhjäks.. lue kuitti tarkkaan sillä monet paikat lisää tipit jo laskuun..
- t
Viime syksynä oltiin Lontoossa ja syötiin mm. Italialaisessa, ihan kohtuullisessa ravintolassa. Alku-, pää ja jälkiruuat sekä pullo viiniä kahdelle noin 50€. Eli samanhintaista, tai jopa halvempaa kuin Helsingissä sama setti perusravintolassa.
- Pilvityttö
Lontoossa syö paljon halvemmin kuin Suomessa! Itse olin viikon lomalla ja söin joka päivä alle 10 punnalla. Ruoka oli hyvää, ja sitä oli runsaasti (aina!).
Eihän se hintataso mikään todella halpa mielestäni on mutta toki pienemmälläkin budgetilla matkustavalle löytyy vaihtoehtoja. Olen kuitenkin sitä mieltä että suurin osa ruoasta on todella hyvää, joten vaikka kallista olisikin niin kyllä se yleensä sen arvoista on.
- asustelen lontoossa
Hintataso halvempi kuin Suomessa. Laadukkaita ruokia ja kaikentasoisia ravintoloita joka lähtöön. Pitää vaan osata etsiä ne oikeat paikat!
Hintahaitari alle 5 punnasta 15 puntaan / hlö, mitä nyt itse olen vuoden aikana käynyt ulkona syömässä. Keskustassa ruokapaikat tietysti kalliimpia ja ruokakin huonolaatuisempaa, suositan syvemmälle menemistä (pohjois-itä-etelä- lontoo). Edullista ja hyvää safkaa!
Sushia esim. 5 punnalla - LadyL
5-10 puntaa, niin syö ihan hyvin. Kallein ruoka-annos tais mulle maksaa n. 18 puntaa. Kannattaa netistä lueskella menuita...jätin 10% tippii, jos ei sisältyny laskuun
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 903275
- 883043
- 681872
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä191842- 301777
- 211711
- 241687
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi341389- 481327
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91319