Kiitoskortti on yleensä mielestäni vähän hankala. Sitä ei oikein tiedä, miten se tulisi säilyttää. Eikä ole varsinaista hyllytilaa, missä sen pitäisi.
Itse pidän hyvänä ajatuksena antaa kiitoskortin yhteydessä tuon magneettisen valokuvan syntymätiedoilla tai pelkästään nimellä kiitoskortin yhteydessä - kerran on annettu jo kastetilaisuudessa. Itsellänikin on nyt lapsista jääkaapin ovessa piristämässä magneettiset kuvat. Yksi on saatu isänpäivänä. ja pari jouluna.
Mitä mieltä itse olette tuosta perinteisen kiitoskortin vaihtoehdosta magneettisena ?
Itse ainakin meinaan jatkossa käyttää tuota, kun itsekään en tiedä, mihin nuo perinteiset kortit laittaisin.
Jotta ymmärrät, mitä tarkoitan, niin katso
www.brunni.fi
Mielestäni idea toimii. Hankkimani magneetit ainakin piristävät mukavasti päiviä näyttävästi jääkaapin ovessa - eikä tarvitse pyyhkiä hyllyltä pölyjä :=
Mitä mieltä olette ?
Kiitoskorttiin valokuvasta tehty magneetti syntymätiedoilla
wagnu
2
804
Vastaukset
- Filippe
Aivan mahtava idea. Tuossahan pikkuinen on syntymätietojen kanssa ilahduttamassa jatkossakin.
Tuota magneettiahan voisi hyvin käyttää esim. äitienpäivänä. Silloinhan tuohon voisi laittaa
jotain ilahduttavaa mummun iloksi. kiva juttu.
Minusta sopii hyvin kastetilaisuuden lahjaksi kummeille ja isovanhemmille tai ei lahja vaan pienimuotoinen muisto.
Jos oikein ymmärsin, niin varsinainen kiitoskortti ei ole magneettia vaan tavallinen kortti ja ainoastaan
tuo kuva on magneettinen - näinkö ? - 888888888
ja kiitos linkkivinkistä....
Taidan teettää magneetteja muistakin kuvista...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 881537
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla101410- 851344
- 691230
- 1151119
- 751001
- 69941
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n255930Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o18885- 34856