Onko kenellekään tullut kutsua haastatteluun? Viime vuonna tuli kutsu haastatteluun ennen kuin hakuaika oli päättynyt. Tänä vuonna se taisi päättyä tämän kuun alussa..
Hartwall Lahti
12
1518
Vastaukset
- absocoal
Juu, tänään. Olen menossa ensi viikolla.
- en suosittele
voi ei!
- 21
Mihin tehtäviin hait? Onko muille tullut kutsua?
- Anonyymi
21 kirjoitti:
Mihin tehtäviin hait? Onko muille tullut kutsua?
sinne 5,5% kulauttelu puolelle.
Mulle tuli viime keskiviikkona kutsu työhaastatteluun, eli vajaa kuukausi hakuajan umpeutumisesta :) 4.3. oli sitten itse haastattelu. Hain logistiikkapuolelle ilman suhteita.
- 7+11
Outoa, että tänä vuonna ei ilmeisesti tullut kutsua haastatteluun vaikka työkokemusta ja opintopisteitäkin on kertynyt lisää :/ Ite hain tuotannon puolelle juomanvalmistukseen.
- hyttynen0
7+11 kirjoitti:
Outoa, että tänä vuonna ei ilmeisesti tullut kutsua haastatteluun vaikka työkokemusta ja opintopisteitäkin on kertynyt lisää :/ Ite hain tuotannon puolelle juomanvalmistukseen.
Paljon Lahdessa maksetaan ensikesäläiselle palkkaa?
- Anonyymi
7+11 kirjoitti:
Suhteet ja status tärkeämpiä kuin osaaminen. Siellä on pari jotka ei tee mitään koskaan mutta saavat vaan huseerata siellä.
- u_telias
Onko kukaan viela saanut kutsua haastatteluun/ kuullut mitaan Hartwallilta ylipaataan?
- eräshakija
18.2. tuli viesti, jossa pyydettiin vastaamaan muutamiin tarkentaviin kysymyksiin ja ilmaisemaan halukkuutensa olla edelleen mukana rekrytointiprosessissa. Kysymyksiin piti vastata 27.2. mennessä...
- poski347889
Onko tääällä jo jotkut hakenut ensi kesäksi? Paljonko sitä palkkaa nyt maksetaankaan ekakesäiselle?
- Anonyymi
Vakkarit siel vähä lapsellisia. Koult käymättä ja kehitys jäänyt sinne yläastetasolle. Pääsee kuitenkin helpolla eikä tarvii paljon tehdä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 732835
- 642723
- 681802
- 241637
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä161600- 201570
- 151422
- 481277
- 381253
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91229