Kiitoskortit juhlien jälkeen magneettisina

magneettinen kiitos

Itse olen välillä ollut hukassa saatujen kiitoskorttien kanssa. Ei ole oikein paikkaa, missä niitä säilyttäisi - lähinnä sopivaa hyllytilaa.
Kun löysin tuon idea, eli kiitoskortit voi antaa magneettisina, niin ne voi sitten säilyttää jääkaapin ovessa.
Idea toimi paremmin ainakin meidän perheessä.

Katso vaikka tuota ideaa
www.brunni.fi

Mitä mieltä itse olet ? minusta idea toimii.
Ainakin itse meinaan seuraavalla kerralla laittaa kiitoskortit magneettisena.
Vai pitäisikö ensin kysyä saajilta ???
No, antaja kai kuitenkin päättää.

9

812

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tähden

... MIKSI oi miksi - niitä pitäis säästää.
      Ja kait se ny on tasan tarkkaan sille kiitoksen lähettäjälle moninverroin halvempaa laittaa kortti kun jokin magneetti.
      Ei tulis mieleenkään mitään kiitos tai joulukortteja alkaa säästeleen vuosikausia.

Heikohko on tämä idea siis - no, kun kerran kysyit, niin vastauksen sait.

• magneett

Täytyy varmaan tarkentaa, eli itse tarkoitan kyllä esim.
        Jos saan lapsen lapsestani tai kummilapsestani magneettisen kuvan, kyllä mielelläni
        säilytän sitä esillä niin kauan kuin se vaan ei ole mennyt rikki.
        Minun mieltäni piristää nähdä näiden ilmeitä - niitä sanoinkuvaamattoman ihania - vaikka monesti
        päivässä ja jääkaapin ovi käy siihen hyvin. Eikä haittaisi vaikka äitienpäivänä saisin uudenlaiset ilmeet magneettisena laitettavaksi jääkaapin oveen. :)

Joo en minäkään mitään tyypillisiä joulukortteja haluaisi säilytettävän vuosi tolkulla jääkaapissa.
        Siinä olet oikeassa..

• kuunis
        magneett kirjoitti:

Jos saan lapsen lapsestani tai kummilapsestani magneettisen kuvan, kyllä mielelläni
        Minun mieltäni piristää nähdä näiden ilmeitä - niitä sanoinkuvaamattoman ihania - vaikka monesti
        päivässä ja jääkaapin ovi käy siihen hyvin. Eikä haittaisi vaikka äitienpäivänä saisin uudenlaiset ilmeet magneettisena laitettavaksi jääkaapin oveen. :)

Joo en minäkään mitään tyypillisiä joulukortteja haluaisi säilytettävän vuosi tolkulla jääkaapissa.
        Siinä olet oikeassa..

kyllä minä voisin pitää magneetteja jääkaapin ovessa, jossa olisi tyttäreni lasten kuvat tai kummilasteni kuvat magneettisina. onhan minulla nytkin lasten kuvia. ne on vaan paperia ja erillisellä magneetilla kiinni. voisihan tuo olla siistimpää.

• VEHNÄSATO
        magneett kirjoitti:

Siinä olet oikeassa..

JOS YMMÄRSIN OIKEIN, NIIN EI KAI TOSSA OLE KIITOSKORTTIA TARKOITUS LAITTAA JÄÄKAAPIN OVEEN,
        VAAN SEN YHTEYDESSÄ OLEVA MAGNEETTI (JOSSA VALOKUVA)

KÄVIN KATSOMASSA SIVULLA ESITETYN AJATUKSEN JA KYLLÄ SIINÄ TÄMÄN TYYPPINEN AJATUS ON

MIELESTÄNI HYVÄ JA TOIMIVA - PAREMPI KUIN IRRALLISET KUVAT TAI PERINTEISET KIITOSKORTIT, JOITA SÄILYTETÄÄN HYLLYLLÄ. MAKSAAHAN NIIDENKIN TEKEMINEN JA KUVIEN TEKEMINEN.

• ..ollaan. Meillä on säästetty kaikki kortit 35 vuoden ajalta. En tiedä miksi,mutta niin tehtiin lapsuuskodissanikin. Nykyajan kiitoskorteista laitan pelkän valokuvan albumiin ja "raamit" sentään heitän pois. Jääkaapinovivillitykseen en oikein ole hurahtanut.

• xxxxxxxxxxxxxxx

.....

• v i h u r -kas

kannattaisi mainostaa, on hyvä idea. itse olisin valmis käyttämään ideaa kun sopiva tilanne tulee vastaan.

• EKAisoäiti

Minä sain kastetilaisuudessa tuollaisen magneetin. Siinä oli nimi, syntymäpäivä, kelloaika, paino ja pituus valokuvan kanssa. Minä olen ollut iloinen saadessani laittaa sen jääkaapin oveen. Nyt täytyisi jotenkin
      saada muistakin lapsen lapsista vastaavanlaiset.

Jokainenhan elää tavallaan. Toinen tykkää toisenlaisista asioista ja toinen toisenlaisista.

Itse olisin valmis saamaan mieluummin valmistujaisista, häistä, kastetilaisuuksista ja isoista syntymä-
      päiväjuhlista juuri tuollaisia pikku magneetteja, joissa sitten Sankarit olisivat esillä. Olisihan niitä
      mukava katsella. Yleensä ne kuitenkin ovat läheisistä ihmisistä - kuka sitä ihan ventovieraita pitäisi esillä

• Brunni

Näin sivultani, että sinne on tultu täältä suomi24 keskustelusta ja mielenkiintoni heräsi. Päätin tulla tänne katsomaan, mistä tällä keskustellaan.

Mukavaa, että magneettikuva herättää keskustelua. Idea syntyi aikanaan minulle ihan käytännön tarpeesta, kun jääkaapissa alkoi olla paljon valokuvia erillisillä magneeteilla. Meillä nuo magneetit ovat vielä
      vähän isonlaisia, joten pieni kuva jäi monesti vähän niinkuin syrjään, kun iso magneetti vei huomion. Tästä ssyntyi sitten tuo idea.

Magneettinen kuva vai perinteinen valokuva kiitoskortiin ? Hauska keskustelun aihe. Ajatelkaa asiaa siten, että mitä enemmän on mahdollisuuksia, sitä enemmän voi tehdä valintoja eikä elämä ole ihan musta valkoinen.

Muistakaa, että jokaisella on asioista omat mielipiteensä.
      Laitan tähän kommentteja, joita olen aikaisemmin saanut, niin näette myös laajemmin mielipiteitä.

http://salattu.huuto.net/fi/showfeedback.php3?fbuser=heidi59

ihan hauskaa, että sivulleni on löydetty. Tervetuloa muutenkin, minulla on siellä mm. käytännön ideoita joita olen laittanut ylös, kun mieleen on jotain tullut :) mm. kiitoskortin lähettämiseen liittyen.
      t.Brunni

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      39
      5120
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      513
      1679
    3. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      77
      1090
    4. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      359
      1008
    5. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      77
      943
    6. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      53
      921
    7. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      59
      860
    8. Kaikkia ei voi miellyttää

Eikä ole tarviskaan. Hyvää huomenta ja mukavaa perjantaita. 😊❄️⚜️✌🏼❤️
      Ikävä
      228
      814
    9. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      50
      793
    10. Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa

Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses
      Haapavesi
      58
      738
    Aihe