eli olen 13 vuotias tyttö kuopiosta. Käyn mökilläni pielavedellä kesällä joka toinen viikko ja kaipaisin mukavaa heppaystävää. olisi kiva jos voitaisiin käydä ratsastamassa hepoillasi, saisit minusta myös juttukaverin( kaverini eivät voi sietää kun hölötän 24/7 h hepoista niille :D) Voitaisiin käydä maastoilemassa, Järjestää omat pikku estekisat ja kaikkea muuta hauskaa... eli jos omistat heppoja niin vistitäppäs mulle :) auttaisin totta kai myös tallitöissä ja varustamisessa. Isäni voisi kyydittää minua sinne ja takaisin ja olisi valmis maksamaan vähän minun ratsastuksestani. Kiva jos saisin sieltä syrjäkylältä heppakaverin kun ne tuntuvat olevan vähissä :) kiitos :)
Myös kuopiossa asuvat heppojen omistajat, ottakaa yhteyttä koska tallien hinnat ovat taivaissa niin olisi kiva päästä ratsastamaan :)
LUKEKAA!
HeppaRakas<3<3
0
558
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 682570
- 622522
- 681742
- 211522
- 201470
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91420- 151332
- 381203
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81147- 251066