Tulen Maaliskuussa Irlantiin Au pairiksi ja haluaisin saada ystäviä Suomalaista siellä asuvista
Joten laittakaa sähköpostiosoite niin otan yhteyttä
hei
3
607
Vastaukset
- e
Hei Lehtolainen,
loysin juuri vanhan viestiketjun, jossa etsit ystavia Irlannista ja koitin laittaa viestia sinne(kin). Elikka olen itse 22-vuotias tytto, keta tyoskentelee ja asustaa Dublinissa ja etsii myos suomenkielista seuraa. Olen ollut kaupungissa lokakuun lopusta, mutta sita ennenkin vierailin Dublinissa n. 12 kertaa. Ite tykkaan (ja en tykkaa) hurjasti! Kaupunki taytyy itse kokea. Jos haluat kuulla kokemuksista tai vaikkapa nahda kun olet asettunut maahan, niin laita vaikka sahkopostia osoitteeseen emppu1707@hotmail.com.- BrayForum
Laitetaan nyt taas tämä linkki BrayFoorumille, jossa hengailee monet Irlannissa asustelevat suomalaiset. Varmasti saa vinkkejä ja ystäviä.
http://forum.brayforum.com/viewforum.php?f=13
- L
Moikka!
Olen 22-vuotias tyttö ja tulen kuun lopussa Dublinin lähistölle aupairiksi. Olen Irlannissa koko kesän, joten olisi mahtavaa löytää sieltä myös uusia ystäviä! Mun maili on: tynde@luukku.com, sinne voi laittaa postia mikäli ootte vielä kavereita vailla:D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1043414
- 883093
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä201953- 691916
- 391898
- 221766
- 241697
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi341459Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91349- 481337