Eli lyhyesti kysymykseni kuuluu: riittääkö viljiksen läpöpaikaksi pelkkä spottivalaistuksella (tietenkin lämmittävä sellainen) valaistu nurkka, vai pitääkö se koko terraarion pohhja peitellä lämpömatolla?!?!? HÄH, KERTOKAA! :D
LÄMMITYS=VALAISTUS?!?!?!
4
392
Vastaukset
- HÄH?
Häh, möykkääjäkö siellä kyselee? Olisit edes ystävällinen niin joku ehkä viitsisi vastatakn. Pöh.
Lue kuitenkin sivu http://matelijat.info/viljakaarme/hoito-ohjeet/olosuhteet/lammitys_ja_valo.html, niin et tapa käärmettäsi samantien.- HÄTÄÄ KÄRSIMÄSSÄ
En minä ole mitään tässä tappamassa, juuri siksi "törkeästi" kyselen, etten tappaisi :) Kiitosta vaan. Lämmityssysteemi on jäänyt minulta vähän pimentoon, että miten se homma toimii :) Käytännön neuvot myös tervetulleita :)!!
- turilas
HÄTÄÄ KÄRSIMÄSSÄ kirjoitti:
En minä ole mitään tässä tappamassa, juuri siksi "törkeästi" kyselen, etten tappaisi :) Kiitosta vaan. Lämmityssysteemi on jäänyt minulta vähän pimentoon, että miten se homma toimii :) Käytännön neuvot myös tervetulleita :)!!
Minuakin kiinnostaisi tietää miten sellaineen lämpökaapeli asennetaan :)? Siis jos sen laittaa sisälle, miten se olisi hyvä peittää? Onko kellään neuvoja :)?
- gazella_
turilas kirjoitti:
Minuakin kiinnostaisi tietää miten sellaineen lämpökaapeli asennetaan :)? Siis jos sen laittaa sisälle, miten se olisi hyvä peittää? Onko kellään neuvoja :)?
laitetaan terraarion ulkopuolelle lasin alle ja sen maton ja pöydän väliin missä se terraario on kannattaa laittaa jotai lämpöä eristävää kuten jumppamatto:)
ei pelkkä valo riitä...
piddät lämmöt päällä päivällä ja yöllä oitat lämmöt pois..kannattaa hommata sitä varten joku ajastin ettei tarvi repiä sitä piuhaa seinästä koko ajan...
kannattaa lukea tietoa matelijat infosta. googleta vaa matelijat ni löydät sen
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 682640
- 622582
- 681772
- 241597
- 201520
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91450- 151372
- 381223
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81177- 251096