kysymyksiä!

-aka-a

ja osa on todella tyhmiä!

eli siis viisuamiako ei tarvitse jos on paluu lento varattu ja alle 21 päivän reissu?
kuulemma joku tulliselvitys pitäs täyttää?..mitä kaikkii siinä kysytään ja oisko jossaki valmista lomaketta josta vois vähä esikatsella! olen koittanu googlettaa mut nihkeesti löytyny!
onko jotain muuta olelleellista mitä pitäs tietää ku lento on bkk ja sit aattelin vaan hypätä filsun koneeseen!

5

837

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • aapeli123

viisumi leimataan passiisi siellä immigrationissa tullessa,ota huomioon että passin pitää olla voimassa 6 kk maasta poistumisen jälkeen...tulliselvityksessä kysellään perusjutut..osoite Suomessa,osoite Filippiineillä,onko aseita tai huumeita mukana...

• aka-a

eli ei muuta kuin koneeseen,meno paluu lippu kädessä ja muut asiat hoituuki sitten automaattisesti matkalla?ilman ennakko järjestelyjä?

• aapeli123
        aka-a kirjoitti:

eli ei muuta kuin koneeseen,meno paluu lippu kädessä ja muut asiat hoituuki sitten automaattisesti matkalla?ilman ennakko järjestelyjä?

kerroin niin joku osoite pitäis olla tiedossa...sitä kysytään siinä maahantulopaperissa...

• ???

en tieda mika siina on mutta taas kysyttiin viimeviikolla filippiinien paassa etta onko jatkolentoa pois thaimaasta....luuleeko ne et joku oikeesti jaa thaimaaseen asumaan ilman viisumia....pitkan jankkauksen jalkeen oli kaivettava liput esiin bangkok-singapore ....

• ryhti-reipas

Kyllä 21 päivää voi olla ...se annetaan lentokoneessa kirjoiteavaksi todella helppo . nimi passin nro matkan tarkoitus onko paljon rahaa tässä muita kysymyksiä myös mutta jos pistää ei niin hyvin menee. ei tuo paljon rahaa maahan niin edeleen... minä monella klm lentänyt ja ensimäisellä kerralla oli niin ei kynää ei lento emoilla niin jouduin kysymään koneessa jos joku lainaa täytin papperin ...!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      69
      2713
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      63
      2654
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1792
    4. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1617
    5. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1550
    6. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      9
      1480
    7. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      15
      1392
    8. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1233
    9. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      40
      1203
    10. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      8
      1197
    Aihe