" En ole ikinä väittänyt, että en olisi skinhead. Olen aina pukeutunut näin. Olen aina ollut näissä bändeissä ja tehnyt tätä musaa. Siksi olen yllättynyt. Mulle tämä on normaalia elämää."
Onko tuotannossa jotain urpoja vai täysin välinpitämättömiä pöllöjä, kun ottavat Rennen lasten-ja nuortenohjelman keulahahmoksi? Mies on itse sanonut olevansa skinhead ja silti saa olla ohjelmassa, joka on suunnattu lähinnä lapsille. Mitä tämä maastamme kertoo. Ilmeisesti kaikenmaailman rasisti-nahkatukat ja heidän ajatuksensa nähdään hyvinä. Ei tästä muunlaista johtopäätöstä voi tehdä. Turha sitten ihmetellä nuorten väkivallan kasvua, jos nuorten roolimallina on rasismia kannattavan skinhead-aatteen tyyppejä. Ihmettelen kyllä tuotantoa, että on edes harkinnut tuollaisen taustan omaavaa henkilöä roolimalliksi. Hävetkää!
skinhead ei sovi tv:en!
sirpa.
1
325
Vastaukset
- eryrtu
no sopiiko muka paremmin huumeiden käyttäjä somali vaiko ja eihän hän ole sitä tossa ohjelmassa julistanut että mistä ei pidä joten ei teillä ole mitään oikeutta arvostella hölmöt!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 732835
- 642723
- 681802
- 241637
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä161600- 201570
- 151422
- 481277
- 381253
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91229