Montako viikonloppua peräkkäin töitä?

joksn

siinä kysymys. Miten usein täytyy olla koko viikonloppu vapaa? mites teillä on vapaata?

7

4662

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • spelis

Olikohan se nykyisin joka neljäs viikonloppu, ja meilläpäin ei kyllä toteudu..Tässä onkin ollut jo jonkinlaista mölyä omalla työpaikalla asiasta,eli saapa nähä..Se oli siis joko joka neljäs tai kuudes vklp.. =o

• juupppp

Eli jos sulla on sopparissa 0-63 tuntia kolmeen viikkoon, sulla ei ole TES:n mukaan tarvitse olla yhtäkään viikonloppua vapaana, muuten joka viides viikonloppu ja viikonlopuksi lasketaan myös pe-la ja jos on sovittu su-ma vapaat

• spelia

Mun soppari on tota edellä mainitsemaasi, mutta tunteja mulla on kyllä runsaasti enemmän mitä sopimuksessa, eli mulle varmaan kuuluu noi TES:n mukaiset?

• sanoopi

Vähintään joka viides viikonloppu tulee järjestää vapaaksi siten, että perjantai-lauantai tai lauantai-sunnuntai annetaan peräkkäisinä vapaapäivinä. Työpaikkakohtaisesti TES 35 § mukaisesti voidaan sopia siitä,
      että vapaa voidaan antaa myös sunnuntai–maanantaiyhdistelmänä. Määräys koskee työntekijöitä, jotka ovat oikeutettuja V- ja X-päivien ansaintaan. Työntekijän halutessa tai pakottavasta syystä säännöksestä
      voidaan poiketa.

Omalla työpaikallani vapaana on noin joka toinen tai joka kolmas viikonloppu, koska se sopii kyseisen paikan rytmiin hyvin. Ravintola on sunnuntaisin suljettu, joten helppo toteuttaa la-su vapaa kaikille.

• Helenia

Oho. Olisin voinut vannoa, että Maran tessissä lukee joka kuudes. Onks esimiestessissä eri lailla vai onko iskenyt lukihärö?

• sgasdg
        Helenia kirjoitti:

Oho. Olisin voinut vannoa, että Maran tessissä lukee joka kuudes. Onks esimiestessissä eri lailla vai onko iskenyt lukihärö?

Joka Viides :) Lukihärö ehkä? :)

• Helenia
        sgasdg kirjoitti:

Joka Viides :) Lukihärö ehkä? :)

Joo, muistivirhe vaan. Hyvä että niitäkin sattuu silloin tällöin, niin pysyy tarkkana. ;)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      74
      3052
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      71
      2921
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1842
    4. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      19
      1772
    5. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      27
      1681
    6. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1667
    7. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1640
    8. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      48
      1317
    9. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1293
    10. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      9
      1289
    Aihe