Tätä on kysytty aika usein mutta mikähän lemmikki sopisi minulle?
Mietiskelen tässä etukäteen kun tässä lähivuosina pääsen omaan asuntoon..Olen miettinyt niin kania, frettiä kuin siiliä, preeriakoiraa, kissaa ja koiraa..Koiran olen jo hylännyt enkä siiliäkään ottaisi kun se on yöeläin..Tahtoisin seurallisen, sylissä pidettävän (ei ihan pakko mutta pitää tykätä kosketuksesta) aika halvan pitää, vaikka aina niitä kuluja jostakin tulee.. Kertokaahan ja ehdottakaa, mikä voisi olla paras lemmikki.
moi
5
181
Vastaukset
- kutniu
kanikanikanikaniakaniakanikanikanikanikanikanikanikanikanikanikanikanikanikanikanikanikanikanikani!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
- kanikissakoira
persoonallisesta vastauksesta!!:))
- A
Kani on noista halvin vaihtoehto, vaikka et voi tietenkään tietää, pysyykö sekään terveenä. Eläinlääkärikuluihin pitää varautua jokaisen eläimen kohdalla. Eksoottiset eläimet eivät ole koskaan halpoja pitää, erikoisruoka ym. maksaa.
- hay
Kissa/kissat tai marsut.Marsuja tulee siis olla vähintään kaksi,koska ovat laumaeläimiä.Tosin kissan hoito on helpompaa ja tulee halvemmaksi.
- rottapotta
Itse ehdottaisin rottia, ovat tosi seurallisia, tykkäävät silittelystä ja viihtyvät sylissä. Ovat tosi viisaita, tavallaan kuin koira minikoossa miinus haukkumiset, lenkit jne :).
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e1053322- 1472003
Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä352002- 1041951
- 1211763
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla161679- 851607
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n2871443- 1231361
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o241220