Nyt voi tietysti olla kyse ihan siitä, että en ole vain seurannut tarpeeksi monia taitoluistelukilpailua ja olen tämän asian suhteen täysin väärässä.
Sen verran mitä olen kilpailuja nähnyt, niin olen ollut huomaavinani aikamoisen eron mies- ja naistaitolusitelijoiden esityksissä. Vaikuttaa siltä, että naisten esitykset ovat kaikki järjestään varsin vakavamielisiä ja hillittyjä.
Siis samanlaisia luistelijoita on toki miehissäkin, mutta miehistä sitten kuitenkin tuntuu löytyvän myös näitä esiintyijä, joiden esityksistä löytyy eräänlaista iloista riehakkuutta ja jopa humoristisia elementtejä.
Olisi kiinostava tietää, että onko kyse vain omasta mielikuvituksestani, vai odotetaanko luistelumaailmassa naisten esitysten olevan hillitympia kuin miesten. Tai kenties jokin muu on syynä.
miesten ja naisten taitoluistelu
utelias...
0
341
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 742902
- 642763
- 681812
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä171649- 241647
- 201590
- 191488
- 481287
- 381263
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91249