Olen 37v nainen Helsingistä ja tarkoitus olisi lähteä Tukholmaan Tiistaina 9.3 Laiva on Silja Line. Olen varannut jo hytin Myt olisi mahdollisuus päästä ilmaiselle matkalle. Sillä et maksa matkasta mitään vaan ainoastaan mitä ostat laivalta
Toivon että asut pääkaupunki seudulla niin voitas tavata ennen matkaa.
Ja toivon että olet vähintäin 35v
Seuraa laivalle
6
3195
Vastaukset
- nainen myös
Toki kiinnostaa, kun ei kavereita saa matkaseuraksi.
Asun Tampereen seudulla, mutta enne matka-ajankohtaa käväisen Hesassa.
Olen 43-vuotias nainen. Heip! kiinnostais itteekin risteily : ) 39v. mies, kiva ja ok lähetä postii jartsu12@suomi24.fi
jos tarviit viel seuraa...- Anonyymi
Olemme sexy pariskunta lähdössä 5.5Turku-Tukholma To iltana Viking Linellä. Vaimo isotissinen seksiasuihin pukeutuva nainen. Etsimme seksiseuraa iso kaluisista miiehistä, bi henkisistä naisista tai perista esim parinvaihdon merkeissä.
- Anonyymi
Moi! Tässä tumma mies joka tulisi vaimosi käyttöön. Ehtona että paljaalla koko matka.
- Anonyymi
Olemme pariskunta tulossa laivalle 5.5 iltalaivaan. Miten voimme tavata.
- Anonyymi
Fiksu olisi osannut tehdä ihan oman aloituksen eikä kaivaa yli 10 vuotta vanhaa ketjua.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista857495- 965424
- 2614669
- 444545
- 623287
- 502718
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222378- 492343
Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292342- 412204