Joulun alla julkaisimme kilpailun, jossa käyttäjille annettiin mahdollisuus Suomi24:n etusivun tuunaamiseen. Saimme kilpailuun lukuisia hyviä ehdokkaita, joista alkukarsinnan ja tiukan yleisöäänestyksen jälkeen lopulta valikoitui voittajaksi ja piakkoin julkaistavaksi uudeksi etusivun teemaksi tämä suomalaistakin suomalaisempi näkymä.
Kiitokset kaikille kilpailuun ja äänestykseen osallistuneille ja onnea voittajalle!
Terveisin,
Suomi24
Teemakilpailu on ratkennut!
6
629
Vastaukset
- 15+7
Kuten tunnettua, S24:ssä kaikki kestää ja toiminta jumittaa, niin myös kilpailun voittajan päättäminen.
- sellaista se on
Olis voinut olla hiukka valoisampi. En äänestänyt tätä.
- Synkät päättäjät
Mun suosikki olis toi koivu,koska näin vanhemmiten näkö heikkenee ,niin se olis ollut valoisampi ja ihan yhtä suomalainen. Kesäyöthän on valosia.
Mitäköhän suomalaista noin synkässä järvimaisemassa kuulaana kesäyönä on ? Se järvi varmaan mitä ei kunnolla edes erota !
Ai niin täähän onkin vain tarkoitettu nuorille ja hyvän näön omistaville !
- kiinnostunut.
Koska se uusi teema julkaistaan etusivulle ja voittaja vai onko ne jo julkaistu?
- silmiä särkee
Ihan turhaa hölmöilyä taas ruotsalaiselta firmalta! Palatkaa vaikka vuoteen 2005, jolloin värit olivat selkeitä. Tässä esimerkki hyvästä ja luettavasta nettisivustosta. Eniro.2005. Ei pastellivärejä, ei oikeanpuoleisia valikota, ei "layer" mainoksia. Ihastelkaa: suomi24.fi mallia 2005
http://web.archive.org/web/20050207010304/http://www.suomi24.fi/ - asdasadsad12
eipå!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih517016Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7033123Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens831310Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.981291- 841285
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631187- 891180
Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2361136Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.2181120- 761046