Yritin etsiä noita K-kaupasta ja S-kaupasta. En löytänyt. Onko nyt siis totta että noita "Hannatätejä", jotka on noin 7 senttiä halkaisijaltaan ja tosi rapean maukkaita, joissa on isoja sokerirakeita päällä ei saa enää mistään?
Ne oli muistaakseni pakattu ihan vain yksinkertaisesti läpinäkyvään muovipussiin jossa painatukset.
K-kaupasta löytyi hannatäti nimellä vaain pieniä keksejä jotka ovat vaaleampia ja vähemmän makeita, ilman raesokeria kyllä. Mutta ei ole sama asia. Ehkä muistan tuotteen nimen väärin? Mutta ei silti löytynyt.
Kuka tietää! APUVA! - Kiitos!
"Hannatädit", jossa raesokeria päällä, muovipussissa?
Hannatätejä?
2
972
Vastaukset
- l.l.l.l.
Luuken tietäväni mitä tarkoitat ja minä olen jotakin sen tapaisia ainakin nähnyt kotikaupunkini Forssan Tarjoustalossa. En muista enään olenko muualla niitä nähnyt.
- Hannatätejä?
Niitä on vieläkin siellä? Koska tiedän kyllä mitä haen kun sen näen. Mutta tosissaan kahdessa isossa myymälässä ei ollut. Joten pisti vähän ihmetyttämään, että valmistetaanko niitä enää lainkaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 853141
- 883003
- 681852
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä191792- 271691
- 211681
- 241677
- 481317
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi321316Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91299