Käynnistä -> Kaikki ohjelmat -valikko (eli Windowsin vasenta alakulmaa klikkaamalla) on täynnä, eikä siihen saa enää näkymään uusia asennettuja ohjelmia.
Voiko tätä "ongelmaa" korjata millään lailla? Muuten kuin poistamalla valikosta harvemmin käytettyjä ohjelmia.
Kaikki ohjelmat -valikko
5
299
Vastaukset
Tää nyt on hätäapu, mutta eikös osalle ohjelmista vois laittaa työpöydälle pikakuvakkeet?
Jonkun voi sisällyttää myös Käynnistä-valikkoon. Ei nii tavallinen ongelma. ;)- .
Alapalkkia hiiren oikealla > Ominaisuudet > ja sieltä säätämään näkyvien ohjemien listaa
Yhdistele kansioita. Ota hiirellä kiinni raahaa korttipelit Pelit -kansioon, MediaPlayer Apuhjelmat -kansioon.
Klikkaa oikealla napilla Käynnistä vallikkoa ja Avaa, aukaise kansio ohjelmat ja tee uusi kansio .
Raahaa käynnistä valikosta harvemmin käytetyt kansiot tähän uuteen kansioon.- Start-list
Valikoon ilmestyy uusi sarake oikealle puolelle, kun listan korkeus saavuttaa työpöydän korkeuden.
Mullakin on puolitoista saraketta täynnä ja mikään uusi ohjelma ei jää näkymättä.
Listassa on 45 ohjelmakansiota, joista tosin muutama on pikakuvake suoraan johonkin sovellukseen (yleensä jokin MS:n oma). Ettet vaan tarkoita sitä viimeksi käytettyjen ohjelmien tai "suosikki"ohjelmien listaa, jonka siäsltämän listan lukumäärän voi itse päättää (Alapalkkia hiiren kakkosella, Ominaisuudet, Käynnistä-valikko, Mukauta,Käynnistä-valikon ohjelmien lukumäärä).- Ihme nuijia taas...
Siinä taas yksi valopää on sitä mieltä ettei ohjelmia voi asentaa niin montaa että ne sarakkeet tulee täyteen. Mitä sun puolitoista saraketta asiaan kuuluu jos kysyjällä on vaikka kymmenen saraketta täynnä ohjelmia eikä ruutuun mahdu enempää? Ihmetyttää tämä suomalaisten rajaton typeryys.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6565430Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o212377- 1141637
Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia2391620- 931487
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos231426Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681185Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly91163Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi3241150Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3241136