Onkohan se autossa vai omistajassa vika, kun tuo kosla on tullut maksamaan jo maltaita, hankin sen viime syksynä.
Ensin meni öljypohja vaihtoon, samoin akku. Vaihdettiin uudet jarrupalat ja jarrulevy. Pakoputki roikkui irti joten tämä piti hitsata tietenkin vaikeimman kautta. Tämä kaikki puolen vuoden sisällä. Sen lisäksi pakoputkesta löytyi nyt reikä, joten sekin menee vaihtoon.
Nyt on pelissä uusi akku, ja kun lähdin starttaamaan niin moottori sanoi että köh köh. Asteita on -25 suurinpiirtein, on ollut tolpassa. Välkyttää bensavaloa, vaikka bensaa kyllä on, samoin öljyä, jne. Voiko tosiaan uusi akku sipata näin pian?
Halvemmalla selviäisi ajaa pas*a järveen.
Fiat punto 2002
4
742
Vastaukset
- vika
valinnan varaa löytyy esim.02 puntoissa,jos et ostaessa nähnyt öljypohjan kuntoa,vilkaisu vain etupuskurin alle 5 sekunttia (on netissä paljon juttua punton öljypohjista) oisin voinut saada alennukset/etsiä toista autoa,vai saitko halvalla kun tulevia vikoja tiedossa,oliko pakoputkikin irti jo ostaessa ?
jarrut on kulutus osia,joita menee ja on puntoon halvat,vietkä jarrupalojenkin vaihtoon korjaamolle,niin tuleehan se kalliiksi pitää jos joka hommassa täytyy korjaamoon turvautua.
akut yleensä kestää 5-8 vuotta,oma 01 punto lähti hyvin eilen -22 pakkasta ilman lämmitystä ,ei se auta jos öljyä on moottorissa jos se on ollut siellä 20 000km ja jotain halpaa paskaa motox tai mann oilia.
mikä on maltaita ,100 vai 1000e korjauksiin,itse noilla vioilla mistä kirjoitit ,olisin selvinnyt 150e(itse tehtynä)- Vikapesäke
On se ihme, auto oli tolpassa ja öljyt on juuri vaihdettu korjaamolla uuteen laatuöljyyn. Akku on vaihdettu samassa yhteydessä, eli akulla on ikää 2 kuukautta. Ja silti yskäisi ja sanoutui irti koko kosla.
Tottakai tulee halvaksi jos itse pystyy laittamaan. Minulle remontit ovat maksaneet tähän asti yli 500 euroa. Kova raha täällä päin. - itse laittaa
Vikapesäke kirjoitti:
On se ihme, auto oli tolpassa ja öljyt on juuri vaihdettu korjaamolla uuteen laatuöljyyn. Akku on vaihdettu samassa yhteydessä, eli akulla on ikää 2 kuukautta. Ja silti yskäisi ja sanoutui irti koko kosla.
Tottakai tulee halvaksi jos itse pystyy laittamaan. Minulle remontit ovat maksaneet tähän asti yli 500 euroa. Kova raha täällä päin.on ihan sulaa tyhmyyttä ostaa 2002 Punto.
Tuonikäiset Italialaiset ovat nimenomaan tee-se-itse
miehen autoja jotka suosivat sitä halvalla ja helpolla
ylläpidettävän yksinkertaisen rakenteen vuoksi.
Siis väärä mies-auto pari kyseessä.
- Järki Jyrvänen
- -kärsii koko paska. Olisit valinnut helmiyksilön, hätäilyn sijaan. Markkinat ovat pullollaan kaikenmaan huijjareita ja jokaisesta automerkistä löytyy ns. narrinpaskaa! Vain tyhmä ostaa ja allekirjoittaa naama pokerina, ennen kuin on tarkastanut tuotteen todellisen kunnon. Näin myös huumekaupoissa toimitaan. Ensin vedetään snagut ja sitten vasta siirrytään raha-asioihin. Simppeliä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih395150Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5181720Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771100Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591008- 77943
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53921- 59860
- 228814
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.50803Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58738