MENE OSOITEESEEN RuneScape - The Number 1 Free Multiplayer Game ON KOODEJA KO VÄRI KOODIT
Muita koodeja
Tässä olis muutama kikka runescape peliin:
VÄRIKOODIT:
kirjoita chattiin jokin seuraavista väreistä ensin:
red:
green:
white:
blue:
jne
ja muita kikkoja on:
flash1:
flash2:
flash3:
scroll:
wave:
shake:
koodit toimii seuraavasti: kirjoita chattiin jokin väri koodeista( vain yksi) ja sen perään välilyönti ja oma viestisi. Esim. näin Red: Kukkuluuruu vaan kaikille. Ja mikäli haluat vilkkuvan viestin, niin laita chattiin jokin seuraavista: esim. flash1 tai flash2 tai flash3 tai scroll tai wave. Ja sen jälkeen kaksoispiste ja oma viestisi. Muista että kikkoja voi myös yhdistellä. esim. näin: flash:wave: Moikkarallaa vaan kaikki.
On myös olemassa ns. floodaus ohjelma jolla voit sanoa jotain vain esim. kahta painiketta painamalla. Voit ladata shortkey lite ohjelman täältä. Tässäpä nämä. OLKAA HYVÄ !!!
;
| © 2005 All Rights Reserved. |
Create a Free Website at Webs.com
TÄSSÄ ON RAHA KOODI SE KOODI PAKKI PITÄÄ LADATA NIMELTÄ CHEAT ENGINE.HUOM SIITÄ TULEE VIIRUS!!
RUNESCAPE KESKUSTELU SIVU
RUNECAPE HUOM
2
259
Vastaukset
- FFGGHHJJ
MULLA ON MU UKOLLA 4M JA SEN LVL ON 100 JA ATTACK ON 99 JA OON MEMBU JA SEN SEMMOSTA
- clan war
mite voi alottaa clan warin,siis tämän jossa 2klaanii on vastakkain??
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih395150Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5181730Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771100Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591008- 77943
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53921- 59870
- 228814
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.50803Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58738