Minkälainen passi vaaditaan Usaan matkustajalta? Käykö 2005 myönnetty kymmenen vuoden passi vai pitääkö olla jotain bio tms. juttuja?
Millainen
3
452
Vastaukset
- passipimu
Kaikki voimassa olevat passit käy.
- Big Apple
Itse olen menossa kesällä USAan, minulla on biometrinen passi jo valmiiksi, mutta jäi jostain mieleen, että sellainen tarvittaisiin... Kannattaa kysyä vaikka poliisilaitoksen passitoimistosta. Tiesithän, että kaikkien pitää myöskin anoa elektroninen matkustuslupa netissä viimeistään 72 tuntia ennen matkaa. Se on voimassa kaksi vuotta, jos passi on niin kauan voimassa. Katso Suomen ulkoministeriön sivuilta, sieltä löytyy linkki ESTA.
- mtaman
voit lukea myös tästä passiasiasta, että koneellisesti luettava passi kelpaa millaisia KAIKKI voimassa olevat passit tänä päivänä ovat. 2006 jälkeen myönnetyt passit ovat näitä biopasseja.
Eli vanhat passit käy, eikä niitä tarvitse alkaa vaihtamaan usan matkaa varten.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 881517
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla101380- 751306
- 1151119
- 681095
- 75991
- 68915
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n255910Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o12841- 33823