Olen perheellinen 43-vuotias Helsingissä syntynyt mies. Asun nykyään Espoossa vaikka 1-2 kertaa viikossa olen käynnyt Kausalassa töissä ja loput tehnyt etätyönnä. Nyt on kuitenkin tullut yrityksen toimintaan muutoksia jotka edellyttävät läsnäoloa Kausalassa kaikki arkipäivät ja sitä varten olenkin vuokrannut sieltä asunnon missä asun 1.3 lähtien ma-pe. Olen luonteeltani erittäin sosiaalinen mies ja epäilen että ajan myötä kaipaan arki iltoina joskus myös ystäviä. Vaikka iltakävelylle, uintia Kuusankoskella etc. ts. juttu/kahviseuraa. Baareista en halua tuttavuuksin tutustua. Meinaan tuoda suuremman Maxiskootterini sinne keväällä joten ei pahitteeksi vaikka sinulla olisi edes moposkootteri jotta joskus voisi ilta ajelulle mennä. Ystäviksi kelpuutan kaiken ikäiset sukupuolesta riippumatta ja yh-äidelle voin tarjota apua vaikka lasten hoidossa hetkellisesti mikäli haluaa käydä jossain. Mikäli löytyy kiinnostusta saada "Hesalaisesta" ystävä niin ilmoittele.
Nooh niin...
elämänmuutoksia...
0
211
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista997873- 1075617
- 2754881
- 494843
- 763617
- 512859
- 632615
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222478Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292412- 412294