Iphonesta
Kuinka poistaa ohjelmia?
37
8302
Vastaukset
- ööööööuuuuuuu
Ettekö koskaan lue käyttöohjeita?
No, ota kuvakkeet esiin, pidä sormeasi jonkin kuvan päällä, kuvat alkavat värisemään, kuvan kulmaan tulee ruksit. Paina nyt poistettavan ohjelman kohdalla tätä ruksia ja seuraa ohjeita. Voit poistaa vain jälkeenpäin lisättyjä ohjelmia, et niitä, jotka ova iPhonen alkuperäisiä....
Lukekaa nyt hemmetti niitä ohjeita, osaatte enemmän, saatte iPhonestanne enemmän irti, eikä tarvitse perusasioita kysellä!
Prkl ;)- oasis74
Kun tunnut tietäväsi kaikesta kaiken, niin milläs tuosta 4.0.1:stä tämä onnistuu, ku ei tuu ruksia näkyviin?
- ööööööööuuuuuuu
oasis74 kirjoitti:
Kun tunnut tietäväsi kaikesta kaiken, niin milläs tuosta 4.0.1:stä tämä onnistuu, ku ei tuu ruksia näkyviin?
Se tulee ihan samalla lailla kuin aiemminkin. Muistat vain, että voit poistaa VAIN itse ostamiasi ohjelmia, et siis niitä, jotka ovat iPhonessa jo valmiina tehdasasetuksissa.
Eli kyllä se ruksi sinne tulee, painat vain kuvaketta hetken aikaa.... - Melekeen muttei ihan
ööööööööuuuuuuu kirjoitti:
Se tulee ihan samalla lailla kuin aiemminkin. Muistat vain, että voit poistaa VAIN itse ostamiasi ohjelmia, et siis niitä, jotka ovat iPhonessa jo valmiina tehdasasetuksissa.
Eli kyllä se ruksi sinne tulee, painat vain kuvaketta hetken aikaa....Muistetaan myös se että kun olet poistanut ohjelman ja kytket puhelimen taas ITunesiin asentuu poistetut ohjelmat taas puhelimeen, ne pitää siis ITunesistakin ruksia pois päältä niin ei asennu.
- vitut
ööööööööuuuuuuu kirjoitti:
Eli kyllä se ruksi sinne tulee, painat vain kuvaketta hetken aikaa....ei muuten tule jos asetukset eivät ole oikein.
- Älyhoi_minnemenit
vitut kirjoitti:
ei muuten tule jos asetukset eivät ole oikein.
Mutta kysymys kuuluukin tuliko n.9 vuotta sitten?
- ios_vie_taas
vitut kirjoitti:
ei muuten tule jos asetukset eivät ole oikein.
Ja kyllä muuten tulee ruksi edelleenkin, mutta nykyään voi poistaa jopa useita tehdas asennettuja ohjelmia, androidissa tauhkaa ei saa pois kun on niin rajoitettu.
- Anonyymi
Päivittäkää niitä puhelimianne joskus niin saatte uudet ominaisuudet käyttöön, Applen voi päivittää huoletta ilman että tarvii pelätä uusia uhkia puhelimessa.
Anonyymi kirjoitti:
Päivittäkää niitä puhelimianne joskus niin saatte uudet ominaisuudet käyttöön, Applen voi päivittää huoletta ilman että tarvii pelätä uusia uhkia puhelimessa.
Paitsi että nytkin odottamassa olevaa päivitystä ei uskalla asentaa koska hidastaa puhelinta ja akun kulutus on suurempi sekä jumittaa puhelimen.
Korjausta on siis odotettava paitsi jos sekin hidastaa niin sitten ei tule asennettua.
- näin..
Pidä vähän aikaa sormea siinä ikonin päällä, avautuu kansio. Kansiosta löytyy uninstall.exe, jota klikkaamalla ohjelma poistuu.
- oasis74
Ihan oikeesti, toimiiko jollain, vai kaikilla 4.0.1:ssä tuo poisto tuollai...Mun laitteessa ei! Frendillä vanhempi versio ja siinä se kyllä vörkkii tollai...
- Rahastusta
Heh heh
Miks hemmetissä yleensä tarvii poistaa, kohta huomaat et tarvitseit sittenkin sitä ja taas maksat ompulle pätäkkää.. - Melekeen muttei ihan
Rahastusta kirjoitti:
Heh heh
Miks hemmetissä yleensä tarvii poistaa, kohta huomaat et tarvitseit sittenkin sitä ja taas maksat ompulle pätäkkää..Jo maksetuista ohjelmista ei tartte maksaa uudestaan ja demot saa ilmaiseksi kanssa ladata, on kokeiltu.
- Ammatti
Ei minullakaan tule ruksia josta poistaa, kun yritin ladata isoa ohjelmaa joka jäi kesken.
- Nokia N86 8MP
Ohjelmia, joiden lataus laitteeseen on keskeytynyt, ei voi poistaa ennen kuin ohjelma on ladattu kokonaan laitteeseen ja asennettu
- Hermot men
Siis maksaa uudestaan ?
Ehei nyt loppu tämä rahastus !
Pitäkööt ohjelmansa. - Nokia N86 8MP
Hermot men kirjoitti:
Siis maksaa uudestaan ?
Ehei nyt loppu tämä rahastus !
Pitäkööt ohjelmansa.Kerran ostetuista sovelluksista ei tarvitse maksaa enään uudelleen jos ne on poistanut puhelimesta ja lataa uudelleen. Ohjelmat kannattaa synkronoida tietokoneelle iTunesin avulla, jolloin niitä saa helpommin palautettua puhelimeen kaikkine ohjelman tietoineen. Lisäksi ostamiaan sovelluksiaan voi jakaa viiden muun laitteen (iPhonen/iPodin) kesken
- s
Miten poistan iPhone 4S:stä ohjelmia ja appseja? Tiedän, että pitäisi painaa kuvaketta kunnes värisee ja sitten painaa ruksia. Mutta kun ruksia ei tule!!!!
- -380ms-
Tulee kun pidät pohjassa kuvaketta.
- Applesontaa
-380ms- kirjoitti:
Tulee kun pidät pohjassa kuvaketta.
Lagaava iOS ei toimi koskaan...
- X ja poistuu
Samalla tavalla edelleen. Paina kuvaketta hetki, se alkaa heilumaan ja siihen tulee x. Paina sitten x ja ohjelma poistuu. Mikä tässä nyt on vaikeaa?
- kulma
tuliko tässä viisaiden ja vihaisten neuvojien keskustelussa yhtään vastausta? EI. Ruksia ei tule vaikka kuinka kauan painaa!
- Oli vastaus jo
Jopa sun yläpuoleisessa viestissä on vastaus.
Kaikilla tulee se x kun pidät kuvaketta sormella painettuna. - Kanankulta
Vaikkaonkin vanha keskustelu, niin voin sanoa että mulla ei tule, ennen tuli mutta nyt on kadonnut, mistä on kyse? Tarvitsen tilaa ja poistelen joitain turhanpäiväisiä "kyllä mä ehkä joskus tätä tarviin" sovelluksia
- inuki1
Asetukset -> Yleiset -> Käyttö -> valitse listasta ohjelma jonka haluat poistaa, napauta sitä ja valitse poista ohjelma
- kokeile miten poistu
Vasaralla
- Turhaultunut
Ihan sama ongelma minulla.. Ennen kun painoi kuvakkeita tuli ruksi ja pystyin poistamaan ohjelman, nyt jostain syystä sitä ei enää tule?? Ja kaikille näsäviisaille pölöille: EI EN yritä poistaa valmiina tulleita ohjelmia ja kyllä pidän sormea kuvakkeella tarpeeksi kauan. Voisko joku vähän fiksumpi kuin nuo edelliset neuvoa?
- Tietomies1
Voi, pidät sormea kuvakkeen päällä ja poistat sovelluksen.
Jos olet jumittanut puhelimesi niin kokeile uudelleen käynnistystä, virtanappi ja kotinsppi pohjassa kunnes näet omenan kuvan.
- näin luulisin
Oletteko katsoneet asetuksista että teillä on ohjelmien poiston rajoitus pois päältä:
-Asetukset
-Yleiset
-Rajoitukset
(Syöttäkää pääsykoodi päästäksenne muokkaamaan asetuksia)
Ja katsokaa ettei vain kohta "Poistaminen" ole pois päältä (tai painakaa ylhäältä "Poista rajoitukset käytöstä")- Kanankultanen
Tämä oli minunkin syy. Olen varmaa ajatuksissani pyyhkäissyt sen päälle. Kiitos avusta, ihmettelen kyllä ihmisten itsepäisyyttä, monet vain toistelivat tuota samaa paina sitä pohjassa, eivätkä voineet edes itse auttaa... Mutta kiitos sinulle!
- Trollipienoinen
Kanankultanen kirjoitti:
Tämä oli minunkin syy. Olen varmaa ajatuksissani pyyhkäissyt sen päälle. Kiitos avusta, ihmettelen kyllä ihmisten itsepäisyyttä, monet vain toistelivat tuota samaa paina sitä pohjassa, eivätkä voineet edes itse auttaa... Mutta kiitos sinulle!
Olet varmaan ajatuksissasi myös lauttanut siihen sen pääsykoodin jotta olet voinut hyväksyä ohjelmien poiston eston.
- jarmomara
Tervehdys, minulta meni ohi kaverin opastus kaikkien kuvien poistamisesta 4 puhelimesta. Jotain ikonia piti huispauttaa ja homma oli sillä selvä. Ei onnistu enää kun itsekseni yritän löytää reitin. Muistatteko?
- jarmomara
Vastaan itse, koska sain kaverilta viestin.
Valokuvat iPhonesta sai kertarykäyksellä poistettua seuraavasti:
Asetukset/Yleiset/Käyttö/Tallennustila/Kuvat ja kamera. Tuossa kohtaa näkyy kuinka paljon kuvatkirjasto vie tilaa laitteesta ja oikealta vasemmalle liikuttaessa sormea "Kameran Rulla" kohdalla esiin ilmestyy punainen "poista" kohta.
- hildur50
Miten saan näytön ylälaidassa vilkkuvan punaisen alueen pois. Äänitys keskeytetty.
- näin luulisin
Sulla on ilmeisesti taustalla pyörimässä Sanelin-sovellus. Paina Koti-näppäintä nopeasti kaksi kertaa ja valitse Sanelin-ohjelma. Sitten keskeytät äänityksen, tai suoraan voit sulkea ohjelman siinä tilassa kun tarkastelit auki olevia ohjelmia
- Anonyymi
Iphonesta et voi poistaa kuin ikonin. Itse ohjelma jää muistiin. Ainoa konsti päästä ohjelmasta kokonaan eroon, on asentaa käyttis uudestaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih465297Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5381835Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771110Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591018- 77953
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53941- 59870
- 228824
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.50813Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58748