Olen yleensä viikkoja paastolla, jonka jälkeen saatan sortua ahmimaan hirveitä ruokamääriä, ja sitten vain ajattelee että paasto meni jo perseelleen, että ahmin viel pari päivää ja aloitan paaston uudestaan ja yritän olla sit syömättä!
Mitä tämä on..:( ?
Onko mulla bed?
1
341
Vastaukset
- eipaastojaenää
Mulla alkoi bed tolleen. Olin alipainoinen ja aloin vielä laihduttaa. Ja typeränä teininä päätin sitten kokeilla oikeasti tosi yli meneviä pikakuureja jotka sai mut niin alakuloiseksi ja huonovointiseksi, tärisin monesti kylmästä ja haaveilin vaan ruuasta. Sitten päätin ottaa leivän, sitten toisen ja lopulta ahmin koko pussin. Sitten kävin kaupasta ostamassa kaikkea mitä minulla oli kuurilla tehnyt mieli ja alkoi ahmimisputki. Pikkuhiljaa lihoin ja sitten taas paastolle. Kai syömishäiriöitä kuvaa tommonen on off asenne elämään. Meni pitkän aikaa kun elin tuollaista elämää (vuosia), kunnes päätin alkaa syömään vaan terveellisesti 5 kertaa päivässä ja ahmiminen jäi. Paasto aiheuttaa elimistössä oikeasti sellaisen tilan ettei ihme (puhun nyt pitkistä kitukuureista), että en yhtään ihmettele että ahmiminen alkaa. Sinulle "jaksanko enään", lopeta paastoaminen. Lupaan että pysyt hoikkana myös syömällä vähän enemmän ja liikkumalla. Paastot on oikeasti helvetistä syömishäiriöiselle ja ajaa vaan ahmimaan. Ja ahmiminen oikeasti pilaa elämän, bedaikana jolloin painoin 100 (kyllä luit oikein, alipainoisesta ylipainoiseksi) olen ollut masentunein ikinä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 873196
- 883033
- 681862
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä191822- 281722
- 211691
- 241687
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi331345- 481327
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91309