Sunnuntain väki huom!

minkaah

Olisi kiva jos saisi sunnuntain väeltä itseltään vastauksen.

Uuden tuotteen kommentointi sai alkaa siis 1.3 mutta mihin mennessä pitää olla kommentit jätettynä?
Mites se ahkeran kommentoijan palkitseminen onko molemmilla tuotteilla omansa vai palkitaanko molempia ahkerasti kommentoineet?
Saadaanko me muut tietää ketkä on palkittu ja mahdollisesti millä?

6

459

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Suomi24toimitus

Toivomme, että testiryhmäläiset kirjoittaisivat kommentteja Sunnuntai Leipä- ja Muffinssimix Yrtti-Tomaattista 14.3. mennessä. Palstalla saa tottakai kirjoitella tämän jälkeenkin, mutta olisi mukava saada suurin osa kommenteista maaliskuun alkupuolella.

Palkintoihin liittyen otamme yhteyttä testiryhmäläisiin myöhemmin sähköpostitse.

Ystävällisin terveisin
      Suomi24 ja Sunnuntai

• Menin kirjoittamaan kommenttini enkä huomannut, että täällä olikin jo vastaus valmiina. No eipä tarvitse minulle erikseen vastata. Kyllä tämä vastaus riittää minullekin.;)))

• *heh* itse ainakin olen tyytyväinen että olen toivottomana leipurina saanut harjoitusta ja kehuja leipomuksista. siinä on palkintoa kerrakseen.

• yllätys.....:))))

• Minustakin olisi kiva saada tietää, että miten se aktiivisuus mitataan. Kommenttikertojen mukaan vai miten.
      En minä ainakaan taida jokaista kommenttia kommentoimaan.
      Sanon vielä kuitenkin, että olin molempiin tuotteisiin tyytyväinen ja ottaisin mielelläni, vaikka uudet satsit molempia.;))))

• käväisi minullakin mielessä ;D luulin silloin, että seuraavat näytteet saapuvat vasta ennen kesää,
        mutta yllätykseksi ne tulivatkin jo näinkin pian hyvä niin niin pysyy lapsillakin leipomistaito yllä ;D

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      69
      2653
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      62
      2592
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1772
    4. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1597
    5. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1520
    6. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      9
      1460
    7. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      15
      1372
    8. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1223
    9. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      8
      1187
    10. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      25
      1096
    Aihe