Elikkäs, keväällä lähtee uusi yritys päästä Helsingin yliopistoon tietojenkäsittelytiedettä opiskelemaan. Tällä hetkellä käyn myös samalla avointa yliopistoa ja siellä opiskelen tietojenkäsittelytiedettä verkon välityksellä. Puuhaa ei vain ole niin paljon, että päivät täyttyisi kunnolla opiskelusta. Luen tällä hetkellä pitkän matikan kirjaa "Lukuteoria ja logiikka" ja olen tehnyt edellisvuosien pääsykokeitten kokeita tulostamalla netistä. Onko mitään lisämateriaalia, josta olisi apua pääsykokeita varten?
Tietojenkäsittelytieteen pääsykokeeseen valmistautuminen
2
4754
Vastaukset
- sa
http://www.tkt-yhteisvalinta.fi/?page=Aiemmat kokeet
Pääsykokeet sisältävät aika vähän matematiikkaa, mistä ei pääsis lukion taidoilla läpi.
Joten lukemista ei hirveästi tarvitse tehdä.- Huomiokynä
Tuopa juuri on itselle ongelma. Oulun TOL:ssa oli vielä viime vuoteen asti ihan vaan pääsykoekirja (kaksi, kokeessa vastaus vain toisen kirjan kysymyksiin). Nyt se on kuitenkin siirtynyt myös tähän valtakunnalliseen valintaan, mikä oli itselleni ylläri kun viime vuoden puolella ennakkotiedot hausta julkaistiin. Toisaalta "eipä tarvitse lukea", mutta näkisin että omat mahdollisuudet huonontuivat tämän vuoksi melko paljon. Lukiosta on jo usemapi vuosi, sielläkin minulla oli lyhyt matikka ja olin laiska, joten nuo ongelmanratkontatehtävät tuntuvat melko heprealta.
Tuon tkt-yhteisvalinta.fi sivun mukaan myös Helsinki on siinä, jonne tämän keskustelun aloittaja oli hakemassa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1041861
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla151621- 1441619
- 1031569
- 851547
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n2851297- 1191269
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o241130- 691091
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e511085