Kysymys kuuluu miksi joka ikisessä varkauden lehden laskussa viimeisen parin vuoden aikana on noin euron-kahden korotus ja lasku tullee 4 kertaa vuodessa laskekaapas paljonko se tekee prosentteina huh huh moisesta lehdestä jota poliisi ja poliitikot ohjailevat.
VARKAUDEN LEHTI
34
2258
Vastaukset
- HS_63
loppunut jo ajat sitten minulta, kysykääpäs sieltä lehdestä
montako lehteä aamuisin enää painetaan.- Broadsheet
Painetaan about 10000-11000 lehteä ja suur painos on 2500-3500 suurempi.
Kallislehti sivumäärään, lukemiseen verrattuna. Taitaa vuosi hinta pyöriä 150€ hijakoilla ja lehti on yleensä 8-12 sivua. About samalla rahalla saa esim. HS lehden joka on todella kattava uutis lehti. Sivuja siitä 36 sinne reiluun 100 sivua.
Varkauden lehden paikallis aiheet on todella suppea ja sillä on ainakin turha perustella tilaustaan. 10-20 juttua varkaudesta tai lähialueelta ei ole paljoa.
Saisivat lopettaa koko lehden ja siirtyisi varkautelaiset Savon sanomien tai Hesarin tilaajiksi.
Todella kallista paperia on varkaudenlehti. - kansanuutiset
varkauden lehti pienenee sivumäärältään ku pyy maailmanlopun edellä ja niitä kirjoitus virheiden määrää saa joskus arvailla mitä siellä oikein lukee..
- Olipa kerran ihminen
Broadsheet kirjoitti:
Painetaan about 10000-11000 lehteä ja suur painos on 2500-3500 suurempi.
Kallislehti sivumäärään, lukemiseen verrattuna. Taitaa vuosi hinta pyöriä 150€ hijakoilla ja lehti on yleensä 8-12 sivua. About samalla rahalla saa esim. HS lehden joka on todella kattava uutis lehti. Sivuja siitä 36 sinne reiluun 100 sivua.
Varkauden lehden paikallis aiheet on todella suppea ja sillä on ainakin turha perustella tilaustaan. 10-20 juttua varkaudesta tai lähialueelta ei ole paljoa.
Saisivat lopettaa koko lehden ja siirtyisi varkautelaiset Savon sanomien tai Hesarin tilaajiksi.
Todella kallista paperia on varkaudenlehti.saa kotiin 7 kertaa viikossa halvimmillaan n. 255 eur.
- tarkka lukija
Olipa kerran ihminen kirjoitti:
saa kotiin 7 kertaa viikossa halvimmillaan n. 255 eur.
sivuja paljon enemmän kuin WL:ssä. Lukemiseen menee kauemmin, joten rahoilleen saa enemmän vastinetta. WL:n lukee alle minuutissa.
- pilkkis
kansanuutiset kirjoitti:
varkauden lehti pienenee sivumäärältään ku pyy maailmanlopun edellä ja niitä kirjoitus virheiden määrää saa joskus arvailla mitä siellä oikein lukee..
Medone on MedOne ja Peeässä on PeeÄssä.
- tuubaaaa
voi maksaa tilauksen myös yhdessä erässä,joten jos maksat neljässäniin laskutustavan olet valinnut itse.
Paikallisia uutisia ei korvaa niin SS kuin HS. Ainoa josta aina jotain pieniä uutisia vaikka kylläkin niukasti saa WL:stä. Suurin osa uutisista on sellaisia naisellisia koulu, päiväkoti ja henkilökuva juttuja jotka ei kiinnosta lukijoita. Olis syytä näiden toimittajien mennä Seinäjoelle niin näkisivät millainen lehden pitää olla. Se on uskomatonta että saman konsernin Kuopiolaisten lehti SS kertoo siellä paremmin paikallisuutiset. Varkauteen ja ympäristöön kuten Leppävirralle on noussut kokonaisia teollisuusalueita ja ei niitä juttuna löydy lehdestä. Kivaa olis tietää mitä niiden hallien sisällä tehdään. Positiivinen ajattelu puuttuu tästä lehdestä.
- varkausss
joo välillä uutiset on aika perseestä. väkisin väännetty juttu jostain ku ei oo muutakaan lehen täytettä.
mutta silti tykkään lukea siitä paikallisuutiset ja mitä täälä on tapahtunut. ei huippu lehti mut ihan jees. - et silleen
Olen brunon kanssa samaa mieltä. Olen ollut WL-kestotilaajana 30 vuotta, juuri niiden pienten paikallisuutisten takia. Olen ihan seuraamalla seurannut ja todennut, että Savon Sanomista nämä meidänkin uutiset löytyvät paremmin. En oikein keksi mitään syytä tilata WL:ää enää. Samat kopioidut uutiset lukee muista lehdistä jo päivää aiemmin. Olen ollut lojaali, mutta paine lehden tilaamisen lopettamiseksi on melkoinen.
- kestotilaaja
eipä ole huomattu,. pitää tarkastaa laskut, jops näin on on parasta lopettaa tilaus,
samanlaista toimintaa kuin vakuutusyhtiöillä- Joulupukki Kallio
Jeps. Taso läpyskässä on mennyt alaspäin kuin lehmän häntä. Ehkäpä kuka muistaa A.A.n takia. Jollain lailla alkaa pitkässä juoksussa ottaa pattiin ko. ylivertaisen toimittajan asenne. Iso kuva, lyhyt juttu ja oikaisu virheellisiin tietoihin parin päivän sisällä. Jos lukijan palstat ja tekstiviestit julkaistiin savon sanomissa Varkauden osalta, niin lopettaisin WL:n tilauksen ja heti.
- Ajatusten Osmajoki
Eiköhän tuo lehtikin pian lopu tilaajien haihduttua joko manan maille tai muuten vaan muihin maisemiin. Saattohoito menossa kuten koko kylälläkin.
- hannu miettinen
Näin on. Minukin talouteen tuo lehti on tullut lähes 40 vuotta. Alkuaan Ahlströmin henkilökuntaetuna, myöhemmin ihan itse maksettuna tilauksena. Mutta vuodenvaihteessa se loppuu. Ja ihan siitä syystä että lehti menee alamäkeä koko ajan. Sivumäärä vähenee ja juttujen taso laskee. Eli nyt riitti. Tilaus on irtisanuttu ja jatkossa tarvitsee kantaa vähän vähemmän paparia keräyslaatikkoon.
- Pettynyt tilaaja
Sama täällä. Lehti on kallis ja mennyt huonompaan suuntaan jo jonkin aikaa. Antti Aho yksi pää syyllinen. Todella valikoivaa mm. lukijan kirjoittamien kirjoitusten julkaisu, kuin myös niiden muokkaaminen jopa niin, että itse asia kärsii.
Hyväveli systeemi on voimisaan myös kyseisen lehden osalta.
Olen maksanut tilauksen ensivuoden helmikuulle asti, siihen päättyy lehdentilaus minun osalta. Antti voi vilkaista peiliin, jos haluaa nähdä tämän tilauksen päättymiseen johtaneen syyn/syyllisen.- Kukkuluruu
Pittäähän väärinkirjoitetut kirjoitukset korjata ja laittaa asiat kuntoon. Tais se A. A kirjoittaa aikanaan laudaturin äidinkielestä, joten kyllä hän osaa korjata pisteet, pilkut ja sisällöt kohdalleen. Turha moittia. Toki Taulumäen toriparlamentti ei osannut kertoa, oliko A.A:lla koulutusta tai suoritettua tutkintoa toimittajan ammattia varten? Mutta kaipa sitä ei tarvita WL:n poliittisen ja kunnallisen toimittajan vakanssia ajatellen. Valelääkäri, valeopettaja, valepalomies, valeinsinööri jne.
- Pettynyt tilaaja.
Kukkuluruu kirjoitti:
Pittäähän väärinkirjoitetut kirjoitukset korjata ja laittaa asiat kuntoon. Tais se A. A kirjoittaa aikanaan laudaturin äidinkielestä, joten kyllä hän osaa korjata pisteet, pilkut ja sisällöt kohdalleen. Turha moittia. Toki Taulumäen toriparlamentti ei osannut kertoa, oliko A.A:lla koulutusta tai suoritettua tutkintoa toimittajan ammattia varten? Mutta kaipa sitä ei tarvita WL:n poliittisen ja kunnallisen toimittajan vakanssia ajatellen. Valelääkäri, valeopettaja, valepalomies, valeinsinööri jne.
"Pittäähän väärinkirjoitetut kirjoitukset korjata ja laittaa asiat kuntoon"
Missähän kohtaa kirjoitustani minä mainitsin jotain väärinkirjoituksesta? Mainitsin kyllä, että Ana muokkaa jutut mieleisekseen. Tietyistä tahoista kirjoitettuja ei julkaise ollenkaan, mm. kokoomus/demarit on arka alue, jos kirjoituksessa on moitteen sävyä ja yleensä politiikka.
Tuosta väärinkirjoituksesta vielä, olen kirjoittanut lehteen monen monta kertaa ja aina tarkistanut kirjoitukseni sekä tallentanut sen koneelleni juuri siinä muodossa missä lähetin. Kun/jos kirjoitukseni on lehdessä julkaistu niin kas kummaa, siinä on useita kirjoitusvirheitä ja asiaa on muokattu, osa jätetty pois, eli tehty makkara mieleiseksi. Pienet kirjoitusvirheet ei sinänsä haittaa, jos asia pysyisi kokonaisuudessaan samana.
- Valhetta, valheita
Samat sanat meiltäkin. Jo eduskuntavaalien aikaan Aho ei julkaissut mitään kielteistä kirjoitusta kokoomuksen ehdokkaasta, vaan päinvastoin! Oli niin mielinkielin että yäk. Onneks ehdokas ei päässyt läpi ja häippäs muutenkin itteensä kehumasta.
- Pärevalakee
On se vaan hyvä että meillä kaikilla on mahdollisuus itse ainakin vielä
valita lukemisensa tai lukemattomuutensa. Jokainen siis tilaa sitä mistä
tykkää ja sillä selvä. "Lehtikaravaani" kulkee kuitenkin edelleen mutta eihän
meidän kaikkien tarvitse olla "kamelina" karavaanissa jolkottelemassa mieli
pahana. Hyvä on välillä jäädä keitaalle vaikkapa syömään tuoreita taateleita
ja hörpätä päälle raikasta vettä. Ja vielä. Oman itsensä muuttaminen on var-
masti helpompaa kuin yhdenkään sivullisen ihmisen. Sopeutumista, sopeutu-
mista ja hyväksyntää niitä asioita kohtaan joita ei voi itse muuttaa.
RAUHALLISTA JOULUA JA MIELENRAUHAAKIN SOPIVASTI.
- himolukijako?
Meille tulee kaikkien lähipitäjien paikallislehdet tilattuna. Mukava niitä on lukea,ei tule mietittyä sivumääriä, eikä hintojakaan sen kummemmin. Elämässä on onneksi tärkeämpiäkin asioita pohdittavaksi.
- hannu miettinen
Jos olen oikein ymmärtänyt niin jopa VL:n kaltainen surkea läpyskä saa valtiolta lehdistötukea vuosittain. Ja siinä ei tosiaankaan ole mitään järkeä! Jos joku kuihtuvan pikkukylän läpyskä ei tule toimeen tilausmaksuilla ja mainos/ilmoitustuloilla niin silloin se joutaa kuolla pois. Uutiset on nykyään netissä sähköisessä muodossa ja on täysin järjetöntä elättää jotain muinaisjäännöstä verorahoilla.
- Pärevalakee
Warkauden Lehti on hyvä lehti. Ehdottomasti paras paikkakunnallamme
ilmestyvä paikallislehti. Julkaisee mm. säännöllisesti todella hyviä ja
kansanomaisia "riimittelyjä" sekä runoja. Tukee muutenkin paikallista
kultturielämää kiitettävällä tavalla teatteritoiminta erikseen mainittuna.
- Warkaudenlehti
minäkin lopetin Warkaudenlehden tilauksen. Ensiksikin lehti on tosiaan kallis sivumäärään nähden ja toiseksi uutiset kaikki tulee niin viiveellä että esim. iltasanomista ja iltalehdestä on samat asiat jo luettu .siis vanhoja juttuja jo. iltasanomista ja iltalehdestä löytyy aina tuoreet jutut.nyttenkin kun on jouluaatto 24p. niin taitaa seuraava varkaudenlehti ilmestyä 28p.siis kannattaako sellasta lehtee tilata .jos joskus luen Warkauden lehteä niin käväisen huoltoasemalla , samalla juon kupposen kahvia ,
- nyt entinen tilaaja
liian kallis sivumäärään ja sisältöön nähden
vaikka yksi päivän lehti viikossa väheni niin tiölausmaksu lähes ennallaan
Nyt entinen tilaaja tammikuu 2014 - kalliit mainokset
Ei tainu toimitus ymmärtää mihin soppaan lähti, kun alkoi näiden demarien äänenkannattajaksi. Työporukasta moni meinasi lopettaa tilauksen kuluvan jakson jälkeen. Tosin syitä on monia muitakin, liikaa jo.
- Anonyymi
haarat
- Anonyymi
En lue moista paskaa.
- Anonyymi
kanapaistos
- Anonyymi
onni
kaakeli
kaapeli
kappeli
pappi
papinpoika - Anonyymi
raino
- Anonyymi
jauhelihakeitto
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa1363707- 122466
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos371965Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly211731Paljonko aikaa on kulunut siitä kun viimeksi tapasit hänet?
Päiviä? Viikkoja? Kuukausia? Vuosia?301503- 1241458
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul101311- 141256
Se oli siinä sitten
Yhdysvaltain presidentti Donald Trump on määrännyt kaiken maan Ukrainalle toimittaman sotilaallisen tuen tauolle, kertoo4811233- 771181