Heissan ! Olen siis 14 vee poika. Käyn Annan Tapion koulua ja harrastan sen toiminnan kautta kerhoissa( sisäoppilaitos) Harrastan korista, tanssia, sirkusta,laskettelua, pokemonkorttejakin ajattelin kun sellainenkin kerho omalta paikkakunnalta ja luen myös kirjoja, kerään elokuvia ja pelaan videopelejä. Paljon hauskaa tekemistä, mutta aikaa se vie. Ainakaan ei ole tylsää :) Mitä mieltä ootte harrastuksista ? Mitä itse harrastatte ? Mitkä ovat omat kokemuksenne harrastuksissa ?
Mitä sinä harrastat ?
6
652
Vastaukset
- sory
14v ja kerää pokemonkortteja... aika noloo...
- orree
Minusta on aivan sama mitä muut sanoo toisen harrastuksista... Jokainen harrastaa sitä mitä itse tahtoo ja mikä itsestä tuntuu parhaalta. Vaikka 14 vuotias kerää pokekortteja... Mielestäni tuossa ei ole mitään noloa. Itse harrastan kestävyysjuoksua ja siihen meneekin aikaa 6 kertaa viikossa...
- ei millään pahalla
se on joku 7-11 vuotiaelle
- harrastaa : )
Kohta 8v täyttävä poikani harrastaa koripalloa, pesäpalloa ja kilpatanssia. Kesäksi menossa mukaan jalkapalloon ja opettelemaan uimataitoa. Näin meillä : ))
- H Lecter
Itse harrastan erikoista ruoanlaittoa ja keräilen pääkalloja
- sagry
Minä harrastan : ratsastusta , näytelmäkerhoa ja keräilen sitä sun tätä!
Minusta harrastukseni ovat kehittäväi ja luovia :D Pidän niistä ihan kamalasti
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 743052
- 712921
- 681842
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä191772- 271681
- 241667
- 201640
- 481317
- 381293
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91289