uudistuksen jälkeen postiin alkoi tulvimaan roskaa!
Ennen sitä ei tulltu oikeastaan ollenkaan.
Mites muilla, joilla Suomi24 sähköposti?
Sähköposti
13
197
Vastaukset
näyttää. Aikoinaan mullekkin niitä tuli mutta enään muista mistä mä sieltä laitoin eston päälle.
- Anjaniina
mut suomi24 kyl ilmoittaa kolmella viestillä kuvan hyväksymisen ;)
- Meriläinen
Ei ole tullut ennen eikä muutoksen jälkeenkään.
En kyllä anna osoitteitani millekään systeemeille. Ainoastaan tutuille. Jos kysyvät puh.numeroa ja sähköposti osoitetta niin annan vaan numeron ja siellä taas on mulla esto suoramarkkinointiin, joka on toiminut. - viivi-amaldiina
jos kommentoi jotain jollekkin, saat sähköpostiisi luettavaksi mitä joku toinenki on kommentoinut hänelle..
se on mielestäni inhottavaa, joutuu poisteleen valtavasti sähköpostia....päivittäin ja paljon...- *minttupuu*
kyllä saa eston päälle, ettei ne bookkikommentit turhaan täytä postia!
Mainoksia mulle alkanut satelemaan... - viivi-amaldiina
*minttupuu* kirjoitti:
kyllä saa eston päälle, ettei ne bookkikommentit turhaan täytä postia!
Mainoksia mulle alkanut satelemaan...sen saisi.... moni muu on valittanut ihan samaa asiaa.
- *minttupuu*
viivi-amaldiina kirjoitti:
sen saisi.... moni muu on valittanut ihan samaa asiaa.
laitoin sieltä sähköpostista "torju tämä käyttäjä" , siihen loppui bookkikommentit.
- maija meikäläinen
tulis edes niitä...
- maija meikäläinen
kelpaa muukin posti kun roskaposti, voi lähettää vaikka sähköisiä kortteja tahi jos on vaikka syvämmellään jotain ja haluaa purkaa syväntää, niin kyllä minulle voi lähettää semmosiakin posteja, jotkut on tehneet powerpointilla semmosia kivoja esityksiä, niitäkin on kiva katsella kun tulla tupsahtaa postin kautta, toinen mikä on hyvä juttu, niin jos liitteenä laittaa jotain niin monenmoiset kuvat eri paikoista.. vaikka nyt joku sattus käymään vaikka tallinnan torilla tahi tukholmassa ja tietää ettei toinen oo käyny, niin voip semmosiakin laitella ym. monenmoisia asioita voi sähköpostin kautta välitellä toiselle ihmiselle..
- Jassumarke
Gmail.com postia. on paras.
on saanut tietää jopa oikean nimeni, vaikka sen ei pitänyt olla mahdollista, koska laitoin, että niitä tietoja ei julkaista sivuillani. Epäilin ylläpidolle, että he ovat myyneet tietoni, mutta heidän taholtaan asia kiistettiin jyrkäsi. Muut olen pystyt bannaamaan, mutta Tarjousmestalla on aina muutuva sähköpostiosoite, joten on vain tyydyttävä poistamaan viestit.
- Jassumarke
tule mitään roskaposteja. Sähköisiä postikortteja ei kannata myöskään lähettää. Pommittavat sitten jatkuvasti. Kyllä netissä tiedot leviää jos pistelee tietojaan vääriin paikkoihin tai tilailee juttuja, niin ja ne senssipalstat, siihen halpaan on moni langennut.
- *minttupuu*
Jassumarke kirjoitti:
tule mitään roskaposteja. Sähköisiä postikortteja ei kannata myöskään lähettää. Pommittavat sitten jatkuvasti. Kyllä netissä tiedot leviää jos pistelee tietojaan vääriin paikkoihin tai tilailee juttuja, niin ja ne senssipalstat, siihen halpaan on moni langennut.
kans, että oon laittanu mailiosotteeni jonnekin, minne ei ois pitänyt.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih465877Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j6102326Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens821181Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591048- 771023
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä541006Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.61946- 61915
- 228844
Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58778