Olisiko joku käynyt pietarissa kampaajalla tai meikissä, suosituksia paikasta? Ja hintataso kiinnostaa.
Kampaus ja meikki
2
634
Vastaukset
- naistietoa...
Harmi, kun kukaan ei sinulle vastaa!
Taitaa olla enemmistön kiinnostus muissa asioissa...
Omakohtainen ainoa kampaamokokemukseni on jo niltei 10 vuoden takainen, joten en minäkään osaa auttaa.
Mutta uskoisin, että kaikkea löytyy ja valinnanvaraa varsinkin.
Jos menet hiukan pääkaduista sivummalle, hinta laskee kuten muissakin palveluissa.
Jos kielitaitoa on, kaikki sujuu -nuoret puhuvat useimmiten englantia ja onhan aina kuvastot, joista voi näyttää.
Silloin kun itse kävin kampauksen teettämässä, sain syliini korin papiljotteja, joita sitten ojentelin kampaajalle! Lopputulos oli kuitenkin niin hieno, että kesti monta päivää! Paikka oli pieni ja vissiin vähän neukkuaikainen...
Paikalliset naisethan ovat aina hyvin laitettuja, joten jos saisit joltain pietarittarelta suosituksia?
Onnea kuitenkin, kokeilla kannattaa!moi,
harmi kun en tiedä, mitä veloittavat naisten kampauksesta, mutta jos jotain suuntaa antavaa.
Mun itse käyn täällä parturissa tuossa alakerrassa, niin veloitus on 230 rublaa.
Suomessa sama käsittely vastaavan tasoisessa paikassa olisi varmaan 20€
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 732785
- 632684
- 681792
- 241637
- 201560
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä101505- 151402
- 481257
- 381233
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91219